ارائه بیش از ۳۹ هزار خدمات به بیمه‌شدگان تامین‌اجتماعی دهلران

سرپرست درمانگاه تامین‌اجتماعی شهرستان دهلران از ارائه بیش از ۳۹ هزار ویزیت و خدمات به بیمه‌شدگان تامین‌اجتماعی این شهرستان در چهارماه نخست سال ۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین‌اجتماعی استان ایلام، هما پژوهان با اشاره به اینکه سال گذشته ۱۱۶ هزار و ۳۲۷ مورد ویزیت انجام شده، گفت: در چهارماهه نخست سال جاری ۳۹ هزار و ۲۸۱ ویزیت در درمانگاه دهلران انجام شده که از این تعداد ۳۷ هزار و ۵۶۱ مورد مربوط به کلینیک عمومی، یک هزار و ۲۷۳ مورد ویزیت مربوط به واحد مامایی و ۴۴۷ مورد مربوط به خدمات دندانپزشکی است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه سال گذشته ۶ هزار و ۱۹۴ مورد به آزمایشگاه این مرکز مراجعه کرده‌اند، افزود: در چهار ماهه نخست سال ۱۴۰۲ نیز دو هزار و ۵۰۴ نفر از خدمات آزمایشگاه این مرکز بهره برده‌اند.

سرپرست درمانگاه تامین‌اجتماعی دهلران اضافه کرد: از ابتدای سال جاری تا پایان تیرماه ۳۴ هزار و ۷۴۹ نسخ داروخانه‌ای انجام شد که از این تعداد ۳۳ هزار و ۹۴۷ نسخ مربوط به کلینیک عمومی و ۷۸۴ نسخ مربوط به کلینیک زایشگاه و ۱۸ نسخه به کلینیک دندان‌پزشکی این مرکز بوده است.

پژوهان در ادامه با اشاره به اینکه در حال حاضر در درمانگاه؛ داروخانه، واحد مامایی، پزشک عمومی، آزمایشگاه پرستاری و دندانپزشکی فعال است، گفت: در این مرکز تعداد ۲۳ نیرو و ۱۰ پزشک شامل دو داروساز و یک دندانپزشک و ۷ پزشک عمومی آماده خدمت به مردم هستند.

سرپرست درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان با تاکید بر اینکه تکریم ارباب رجوع و رضایت مندی بیمار اولویت برنامه های این مرکز است افزود: درمانگاه دهلران از نیمه سال گذشته از تک شیفت به دو شیفت تغییر پیدا کرد که در حال حاضر از ۷:۱۵ تا ۹ شب بصورت پیوسته همکاران در حال خدمت‌رسانی به مردم عزیز شهرستان هستند.

پژوهان در پایان عنوان کرد: نامه نگاری‌های لازم برای راه اندازی بخش‌های تخصصی درمانگاه شهرستان در حال انجام و پیگیری است که امیدواریم به‌زودی با افتتاح این بخش‌ها شاهد خدمات درمانی بیشتری به شهروندان دهلرانی باشیم.

کد خبر: 62728

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 10 =