افتتاح خانه امید بازنشستگان شهرستان سقز

خانه امید بازنشستگان شهرستان سقز با حضور مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری، استاندار کردستان،مدیرکل تعاون،‌ کار و رفاه اجتماعی و رئیس شورای هماهنگی ادارات تابعه وزارت کار در استان افتتاح شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی کردستان، نعمت الله ترکی، مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در آیین افتتاح خانه امید بازنشستگان سقز گفت: برای ساخت این مکان که در ۴۵۰ مترمربع احداث شده است، ۷۵ میلیارد ریال و برای تجهیز آن نیز ۱۴ میلیارد ریال هزینه شده است.

فرزاد پیشکاری، مدیر کل کار کردستان نیز در حاشیه این افتتاحیه، بازنشستگان را گنجینه‌های سرشار از دانش، اندیشه، تخصص و تجربه و سرمایه‌های ارزشمند کشور خواند و بیان کرد: تکریم بازنشستگان و رفع دغدغه‌های آنان که دلسوزانه تجارب ارزشمند خود را برای تقویت نسل جوان به نسل کنونی منتقل می کنند بر همگان واجب و ضروری است.

پیشکاری با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی در همه حال در فکر بهبود وضعیت معیشت جامعه به ویژه بازنشستگان است و سعی در رفع مشکلات معیشتی و رفاهی آنان دارد، گفت: دولت سیزدهم برنامه‌های ویژه‌ای برای رفع مشکلات بازنشستگان تدوین کرده که امید است با اجرای این برنامه‌ها و اختصاص اعتبارات مناسب، بازنشستگان دیگر دغدغه معیشتی نداشته و باقی مانده عمر با برکت خود را در آسایش و رفاه بسر برده و به انتقال دانش و تجربه‌های ارزشمندشان در طول دوران خدمت، به جوانان این سرزمین بپردازند.

مدیرکل کار کردستان با اشاره به جایگاه بازنشستگان در جامعه، پیشرفت و آبادانی ایران اسلامی را مرهون تلاش‌های شبانه‌روزی بازنشستگان در عرصه‌های مختلف دانست و افتتاح خانه‌های امید در کشور را در راستای ایجاد نشاط و انگیزه در بین بازنشستگان ضروری خواند.

کد خبر: 62735

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 4 =