از افزایش تولید لوازم‌خانگی تا محصولات دامپروری و کارتن

گزارش‌های فصل بهار گویای آن است که در سه ماه اول سال جاری شرکت‌های دامپروری زیرمجموعه هلدینگ صنایع عمومی بالغ بر ۵۲ هزار و ۲۰۰ تن و شرکت‌های فعال در زمینه تولید لوازم‌خانگی بیش از ۳۴ هزار و ۸۰۰ دستگاه تولید داشته‌اند.

به گزارش آتیه‌آنلاین، در سه ماهه اول سال جاری مجموعه‌های دامپروری زیرمجموعه این هلدینگ رشدی ۱۶ درصدی و شرکت‌های فعال در زمینه تولید لوازم خانگی نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش تولید ۴۴ درصدی را به ثبت رسانده‌اند.

بر اساس آمارهای تفکیکی ارائه شده شرکت عالم‌آرا نیز در حالی به تولید ۵۸.۵ تنی دست یافته که در سال گذشته در حالت تعطیلی بسر می‌برده و به تازگی پس از وقفه‌ای ۱۱ ساله فعالیت‌های آن از سر گرفته شده است.

آمار تولید و درصد رشد تولید شرکت‌های دامپروری این هلدینگ در سه ماهه اول سال جاری و در قیاس با مدت مشابه سال قبل به تفکیک به شرح زیر است:

- شرکت کشت و دام فکا؛ تولید ۲۲ هزار و ۲۰۰ تنی (۸ درصد رشد)

- شرکت کشاورزی و دامپروری گلدشت؛ تولید ۱۷ هزار تنی (۲۰ درصد رشد تولید)

- شرکت کشاورزی و دامپروری ملارد شیر؛ تولید ۹۶۰۰ تنی(۹ درصد افزایش)

- شرکت ارس دام آرشام ؛ تولید ۳۷۵۰ تن (۱۲۷ درصد افزایش)

- شرکت صنایع غذایی زاگشیر؛ تولید ۱۳۰۰ تن(افزایش تولید ۶۸۰ درصدی)

همچنین دو زیرمجموعه فعال هلدینگ صنایع عمومی تامین در سه ماهه اول سال جاری شرکت لوازم خانگی پارس ۲۷ هزار و ۴۰۰ دستگاه انواع لوازم خانگی تولید کرده که رشدی ۳۲ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل داشته و شرکت پارس الکتریک نیز با تولید ۷۴۰۰ دستگاه تلویزیون رشدی ۱۲۰ درصدی در میزان تولیدات را تجربه کرده است.

کارتن البرز نیز دیگر زیرمجموعه این هلدینگ است که در سال جاری ۵۶۲ تن تولید و رشدی ۲۵۰ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل داشته است.

کارخانه عالم‌آرا نیز در سه ماهه اول امسال ۵۸.۵ تن تولید داشته که تولید این شرکت در بهار ۱۴۰۱ صفر بوده است.

کد خبر: 62797

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 9 =