ملاقات چهره به چهره مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی خوزستان در آیین میز خدمت استان

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان و رئیس شورای هماهنگی مدیران کل دستگاه‌های حوزه وزارت متبوع در استان، در بیست و ششمین آیین میزخدمت به صورت چهره به چهره با مردم ملاقات کرد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان، بیست و ششمین آیین میز خدمت اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خوزستان ظهر یکشنبه ۱۵ امردادماه ۱۴۰۲ در محل دفتر نمایندگی ولی فقیه در استان خوزستان برگزار شد.

اصغر رشنودی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان و رئیس شورای هماهنگی مدیران کل دستگاه‌های حوزه وزارت متبوع در استان در این آیین با تعداد زیادی از مردم استان به صورت چهره به چهره دیدار و خواسته های آنان را بررسی کرد.

عمده موضوعات مطرح در این دیدارها توسط مراجعان در حوزه درخواست اشتغال، تعاونی‌های مشکلدار، یارانه، شکایات در حوزه روابط کار و درخواست تسهیلات بود که مدیرکل دستورات لازم جهت بررسی و حل مشکل آن‌ها را صادر کرد.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالنبی موسوی‌فرد، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اهواز برای ساعتی در میز خدمت اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی خوزستان حاضر و سخنانی در باب فرهنگ کار، فرهنگ تعاون و همچنین لزوم‌ مهارت آموزی بیان کرد.

نماینده ولی فقیه در استان خطاب به جویندگان کار خواست تا مهارت آموزی را جدی بگیرند و به دنبال کارآفرینی باشند.

امام‌جمعه اهواز افزود: بی شک یکی از اولویت‌های اصلی دولت خدمتگذار و مدیران استانی حل مشکل اشتغال است و در این راه تمام توان خود را بکار گرفته‌اند و این مسئله با همکاری همه دستگاه‌ها و ورود مردم به سرمایه‌گذاری امکان پذیر است.

کد خبر: 62812

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 5 =