ساخت پنج درمانگاه تخصصی در استان گلستان

مدیر درمان تامین‌اجتماعی گلستان از ساخت پنج درمانگاه تخصصی در استان تا پایان دولت سیزدهم خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از ایرنا، رمضان زینلی با بیان اینکه تحول حوزه درمان تامین‌اجتماعی استان نتیجه رویکرد عدالت‌محورانه دولت سیزدهم برای دسترسی آسان ساکنان همه مناطق به خدمات درمانی و پزشکی است گفت: اقدامات زیربنایی دولت سیزدهم در بخش درمان گلستان، کم نظیر و بی‌سابقه است به گونه‌ای که در این استان سالانه افزون بر سه میلیون مراجعه رایگان و هشت میلیون خرید درمان انجام می‌شود.

وی بیان کرد: همچنین طبق برنامه‌ریزی انجام‌شده، تا پایان دولت سیزدهم، پنج درمانگاه تخصصی در گلستان ساخته و علاوه بر افزایش ۱۰۰ تخت بیمارستانی به ظرفیت بخش درمان، ۲ دستگاه ام‌آرآی نیز در گرگان و گنبدکاووس راه‌اندازی خواهد شد.

مدیر درمان تامین‌اجتماعی گلستان افزود: رویکرد تامین‌اجتماعی برای افزایش زیرساخت‌های بخش درمان، صیانت مالی از مردم در راستای عدالت محوری و ارئه خدمات ارزان و باکیفیت است.

زینلی ادامه داد: در حال حاضر همه ساکنان گلستان خدمات درمانی را در بیمارستان‌های دولتی و تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی رایگان دریافت می‌کنند که این حرکت فراگیر دولت سیزدهم منجر به تحول گسترده در دریافت خدمات افراد تحت پوشش شده است.

در حال حاضر مجوزهایی جهت ساخت درمانگاه در شهرهای گرگان، گنبدکاووس، علی آبادکتول، مینودشت، آق قلا و رامیان اخذ شده که اکثرا زمین خریداری شده و در مرحله تجهیز کارگاه و کلنگ زنی هستند.

کد خبر: 62815

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 15 =