برگزاری جشنواره شیر مادر در بیمارستان تامین‌اجتماعی رازی قزوین

به مناسبت هفته جهانی تغذیه با شیر مادر، جشنواره شیر مادر در بیمارستان تامین‌اجتماعی رازی قزوین برگزار شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین‌اجتماعی استان قزوین، صبح امروز جشنواره شیر مادر در بیمارستان رازی با شعار هفته شیر مادر با نگاهی نو به شیردهی مادران شاغل در خانواده، محل کار و جامعه برگزار شد.

محسن شمس‌الدینی مقدم ضمن اشاره به فواید شیر مادر گفت: با توجه به اهمیت شیردهی در اولین روزهای پس از زایمان، بیمارستان رازی در اقدامی خلاقانه نسبت به آموزش شیردهی به مادران در کنار همسرانشان در بلوک زایمان به صورت انفرادی اقدام کرده است که با استقبال خوبی از طرف مراجعان مواجه شده است.

مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان قزوین افزود: برگزاری نمایشگاه عکس از شیردهی، فواید جوانی جمعیت و فرزندآوری در اتاق انتظار بخش زایمان و راه‌اندازی اتاق شیردهی برای مادران مراجعه کننده به بیمارستان رازی از دیگر اقدامات مربوط به ترویج تغذیه با شیر مادر است.

شمس‌الدینی مقدم عکس یادگاری از اولین شیردهی مادران و ایجاد خاطره‌ای خوش برای آنان، تهیه پمفلت آموزشی درباره فرزندآوری و کلیپ مربوط به ترویج تغذیه با شیر مادر و پخش کلیپ در تلویزیون‌های بیمارستان، تهیه وسایل کمک شیردهی در بوفه جهت جلوگیری استفاده از شیشه شیر، تدوین دفترچه مراقبت از نوزادان و آموزش گروهی پدران در زمینه کمک به تسهیل و نحوه صحیح شیردهی توام با آرامش در مادران شیرده را از دیگر اقدامات مربوط به هفته ترویج تغذیه با شیر مادر برشمرد.

وی افزود: به منظورایجاد انگیزه مادران شاغل کادر درمان که با سختی کار نسبت به شیردهی فرزندان خود اقدام کرده و نیز از همکاران پرتلاش در امر ترویج تغذیه با شیر مادر تقدیر شد.

کد خبر: 62843

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 3 =