خدمات ویژه بیماران خاص در کاشان رایگان می‌شود

مدیر درمان تامین‌اجتماعی کاشان با اشاره به افتتاح پروژه هتلینگ در بیمارستان شبیه‌خوانی تامین‌اجتماعی این شهرستان گفت: خدمات ویژه بیماران خاص در کاشان رایگان می‌شود.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین‌اجتماعی کاشان، امیررضا آذرنوش با بیان اینکه بخش اعظمی از بیمه‌شدگان سازمان تامین‌اجتماعی فعال در حوزه تولید و کارآفرینان هستند گفت: سازمان تامین‌اجتماعی یک صندوق تعهدی بین نسلی است و بزرگترین خریدار خدمت درمانی و دومین تولیدکننده خدمات درمانی در کاشان هستیم و سال گذشته قول داده بودیم مشکلی در تامین دارو در شهرستان کاشان به وجود نیاید و خوشبختانه این مهم محقق شده است.

مدیر درمان تامین‌اجتماعی کاشان با بیان اینکه در این منطقه سه مرکز سرپایی درمان داریم، بیان کرد: پروژه هتلینگ در بیمارستان شبیه‌خوانی تامین‌اجتماعی کاشان افتتاح و به بهره‌برداری رسید و ۱۵ میلیارد تومان اعتبار به آن تخصیص پیدا کرد.

وی با بیان اینکه خدمات در این مرکز برای بیمه‌شدگان تامین‌اجتماعی رایگان است، گفت: با حضور پزشکان متخصص و کادر مجرب در این بیمارستان، بهترین خدمات درمانی ارائه می‌شود و از سوی دیگر دستگاه پیشرفته لاپاراسکوپی نیز تامین و به بهره‌برداری می‌رسد.

آذرنوش با بیان اینکه در دو سال گذشته سعی شده است سطح خدمات درمانی را ارتقاء دهیم، بیان کرد: هیچ عمل درمانی و جراحی نیست که تحت پوشش بیمه نباشد حتی اقدامات نازایی تا ۹۰ درصد تحت پوشش بیمه قرار دارد و تنها عمل‌های زیبایی تحت پوشش بیمه نیست.

وی با بیان اینکه ما امانت‌دار مردم هستیم، تاکید کرد: وظیفه ما حفاظت مالی است و از شهروندان درخواست داریم که پس از دریافت خدمات حتما فاکتور دریافت کنند تا در صورت تخلف توسط بازرسان مورد بررسی قرار بگیرد.

مدیر درمان تامین اجتماعی منطقه کاشان از رایگان کردن خدمات ویژه بیماران خاص خبر داد و افزود: تمام تلاش خود را در این زمینه به‌کار گرفتیم و اقدامات لازم در این زمینه را انجام دادیم و به‌زودی محقق می‌شود.

کد خبر: 62850

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 2 =