اختصاص ۴۰۰ میلیارد ریال تسهیلات مشاغل خانگی به مهرستان سیستان و بلوچستان

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: ۴۰۰ میلیارد ریال تسهیلات مشاغل خانگی به شهرستان مهرستان اختصاص یافته است که با اولویت شرکت‌های تعاونی و متقاضیان پشتیبان پرداخت می‌شود.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان، خلیل‌احمد سلامی در کمیته اشتغال شهرستان مهرستان بیان کرد: ایجاد اشتغال پایدار در جای جای استان پهناور سیستان و بلوچستان دغدغه مدیران و مسئولان است و همه ظرفیت‌ها برای تحقق این امر پای کار آمده است بطوریکه ملاک ارزیابی مدیران استان موضوع اشتغال تعیین شده است.

وی با بیان اینکه شهرستان مهرستان در سال گذشته و ماه‌های گذشته از سال جاری در ثبت آمار اشتغال در سامانه ملی رصد از شهرستانهای پیشتاز استان بوده و است افزود: بر این اساس حتی اگر نیاز شهرستان بیس از اعتبار ابلاغی اشتغال باشد، این آمادگی برای تزریق و تخصیص منابع مالی جدید وجود دارد.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تاکید کرد: همه دست اندرکاران در نقاط مختلف سیستان و بلوچستان باید با همت جدی و هم‌افزایی برای تحقق تعهد اشتغال استان دست به دست هم دهند چرا که ثمره اقدامات، رونق اقتصادی و توسعه کسب و کار خواهد بود.

سلامی حمایت از تعاونی‌های دانش‌بنیان را دیگر اولویت اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سیستان و بلوچستان بیان کرد و گفت: در این راستا با همکاری پارک علم و فناوری و دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری بزودی طرح‌های مناسبی برای تشویق افراد اجرا می‌شود.

فرماندار مهرستان هم در این جلسه گفت: این شهرستان در بخش های مختلف دارای ظرفیت‌های ویژه‌ای است که می‌تواند در رونق اشتغال از آنها استفاده کرد.

ناصر درازهی افزود: در حوزه کشاورزی و مرغداری طرح های خوبی در حال اجراست که در هفته دولت تعدادی از آنها به بهره‌برداری می‌رسد.

وی بیان کرد: درباره طرح کالابرگ الکترونیکی نیز مدیران مکلف شدند تا به جامعه هدف خود اطلاع‌رسانی دقیق را انجام دهند .

کد خبر: 62888

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 5 =