بازدید وزیر تعاون، کار و رفاه از مجتمع دامپروری و کشت و صنعت صنایع شیر ایران و شرکت چوکا

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جریان سفر یک روزه به استان گیلان در برنامه‌های جداگانه‌ای از مجتمع دامپروری و کشت و صنعت صنایع شیر ایران و شرکت چوکا بازدید کرد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین‌اجتماعی گیلان، صولت مرتضوی در جریان این سفر از بخش‌های مختلف مجتمع دامپروری و کشت و صنعت صنایع شیر ایران در رشت و همچنین شرکت چوکا در رضوانشهر بازدید و با کارکنان این دو مجموعه گفتگو کرد.

برگزاری نشست شورای اشتغال استان با حضور اسدا.. عباسی، استاندار گیلان و مدیران ادارات مرتبط، برپایی نشست شورای هماهنگی مدیران دستگاه‌های عضو حوزه وزارتی در استان به میزبانی مدیریت درمان تامین‌اجتماعی، کلنگ‌زنی پروژه احداث ساختمان جدید تامین‌اجتماعی صومعه سرا، کلنگ‌زنی پروژه مجتمع درمانگاهی تخصصی و فوق تخصصی بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) رشت، بازدید از انبار شرکت دخانیات و ورزشگاه کارگران شهرستان صومعه‌سرا از دیگر برنامه های این سفر بود.

سردار آقازاده، نماینده مردم شهرستان رشت، کاظم دلخوش، نماینده مردم صومعه‌سرا و محمدیاری، نماینده مردم شهرستان‌های رضوانشهر، ماسال و تالش در مجلس شورای اسلامی در برنامه ‌های مختلف این سفر، وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی را همراهی کردند.

مهدی اسلامی، معاون درمان سازمان تامین‌اجتماعی نیز به عنوان نماینده مدیرعامل این مجموعه در این سفر وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی را همراهی کرد.

کد خبر: 62923

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 12 =