درمانگاه‌های تامین‌اجتماعی در گیلان تقویت می‌شوند

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه درمانگاه‌های تامین‌اجتماعی فرصت خوبی برای خدمات‌رسانی هستند، گفت: تقویت و توسعه درمانگاه‌های تامین‌اجتماعی در دستور کار قرار دارد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین‌اجتماعی گیلان، صولت مرتضوی در نشست بررسی مشکلات شهرستان‌های فومن و شفت بیان کرد: همراهی و هماهنگی مجمع نمایندگان گیلان در پیشبرد اهداف و حل مشکلات استان کمک می‌کند.

وی با بیان اینکه درمانگاه‌های تامین‌اجتماعی فرصت خوبی برای خدمات‌رسانی هستند، افزود: تقویت و توسعه درمانگاه‌های تامین‌اجتماعی در دستور کار قرار دارد و درمانگاه‌های تامین اجتماعی در گیلان نیز تقویت می‌شوند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به وسعت خدمات‌رسانی در این وزارتخانه ادامه داد: سامان‌دهی ساختمان اداری و درمان تامین‌اجتماعی در نقاط مختلف در راستای تسهیل بخشی به امورات مردم در دستور کار قرار دارد.

اسدالله عباسی، استاندار گیلان هم در این نشست با بیان اینکه فعال‌سازی واحدهای تولیدی زیرمجموعه شستا در گیلان در اولویت قرار دارد به فعالیت شرکت‌های چوکا، کفش گنجه و رشت الکتریک در گذشته اشاره کرد و افزود: فعال‌سازی این مجموعه‌های تولیدی بیش از ۱۵ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

استاندار گیلان با اشاره به اهمیت توجه به درمانگاه‌های تامین‌اجتماعی در این استان بیان کرد: تقویت درمانگاه‌های تامین‌اجتماعی و ارتقای کیفی و سطحی بیمارستان رسول اکرم (ص) رشت در اولویت سازمان تامین‌اجتماعی قرار دارد.

عباسی با اشاره به چالش‌های درمانی در غرب گیلان اضافه کرد: ساخت بیمارستان تامین‌اجتماعی در غرب گیلان از ضروریات است. مقدمات ساخت بیمارستان تامین‌اجتماعی در غرب گیلان فراهم شده است و مجموعه استان گیلان در تحقق این امر همسو هستند.

کد خبر: 62926

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 1 =