تجلیل اداره کل تامین‌اجتماعی گیلان از خبرنگاران استان

آئین تجلیل از خبرنگاران استان گیلان در قالب نشست خبری مدیرکل تامین اجتماعی استان برگزار و از تلاشگران این حوزه با تقدیم لوح سپاس و هدیه قدردانی شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین‌اجتماعی استان گیلان، کیوان مرتضوی، مدیرکل تامین‌اجتماعی گیلان، در این آئین با شکوه گفت: خبرنگاری نه یک شغل بلکه هنر و عشقی عظیم و ماموریتی خطیر برای آگاهی‌بخشی و روشنگری در جامعه است. این قشر ارزشمند به منزله سفیران و طلایه‌دارانی هستند که با صفات و ویژگی‌هایی همچون حقیقت‌جوئی، مطالبه‌گری و مسئولیت‌پذیری‌ اجتماعی، به مثابه چشمان بینا و هوشیار جامعه عمل کرده و حرکت آنها در جهت پیاده‌سازی امر به معروف و نهی از منکر و نمونه عملی جهاد تبیین است.

وی با اشاره به عدم شناخت کافی جامعه از کارکردها و ماموریت‌های این سازمان بزرگ و ضرورت آگاهی بخشی بیشتر بیان کرد: نقش رسانه برای تحقق این مهم بسیار اثرگذار بوده و از این رو نیازمند همراهی پرشور اصحاب رسانه بوده و دست یاری به سوی شما دراز می‌کنیم.

مرتضوی همچنین افزود : ارتباط شما با تامین‌اجتماعی با سایر دستگاه‌ها از یک تفاوت ویژه برخوردار است و آن اینکه اکثریت شما در زمره یکی از بیمه‌شدگان سازمان قرار داشته و در واقع از شرکای اجتماعی ما نیز محسوب می‌شوید و می‌توانید مطالبات این قشر را از منظر و نگاه یک بیمه‌شده پیگیر باشید.

در این آئین بیش از ۶۰ نفر از خبرنگاران از خبرگزاری‌ها، پایگاه‌های خبری تحلیلی و نشریات استان مورد تجلیل قرار گرفتند.

کد خبر: 62959

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 16 =