افتتاح درمانگاه تخصصی بیمارستان تامین‌اجتماعی ثامن‌الائمه (ع) بجنورد

مدیر درمان تامین‌اجتماعی خراسان شمالی با اشاره به پیشرفت فیزیکی بالای ۹۵ درصد ساخت درمانگاه تخصصی بیمارستان ثامن‌الائمه (ع) بجنورد، از افتتاح این درمانگاه در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از ایرنا، سعید صدرمنش با اشاره به افزایش تعداد کادر مراکز درمانی تامین‌اجتماعی خراسان شمالی گفت: ۷۵ نفر نیرو شامل پزشک متخصص و سایر نیروها به مراکز درمانی تابعه این مدیریت افزوده شدند و برای سال جاری نیز مجوز ۴۵ نفر نیرو گرفته شده است که با جذب آنان تحول در این حوزه ایجاد خواهد شد.

وی به اجرای هتلینگ بخش‌های بیمارستان تامین‌اجتماعی بجنورد نیز اشاره کرد و افزود: تاکنون در تمامی بخش‌های این بیمارستان شامل جراحی، اطفال و زنان به طور کامل هتلینگ اجرا شده است و اینک طرح هتلنیگ بخش اورژانس با ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی در دست اجرا است.

افزایش دو برابری مراجعه کنندگان اورژانس

صدرمنش با بیان اینکه تعداد مراجعان به اورژانس نسبت به سال گذشته دو برابر افزایش یافته است افزود: فضای اورژانس این بیمارستان از ۶۵۰ متر مربع به یک‌هزار و ۳۰۰ متر مربع افزایش خواهد یافت.

مدیر درمان تامین‌اجتماعی خراسان شمالی در ادامه گفت: ساخت انبار دارو در بیمارستان تامین‌اجتماعی بجنورد نیز از ابتدای امسال آغاز شده و این مرکز در محوطه این بیمارستان در فضایی به مساحت هزار و ۶۰۰ متر مربع ساخته می‌شود که در دوران هایی همچون شیوع کرونا کمک رسان خواهد بود.

وی بیان کرد: درمانگاه تخصصی بیمارستان تامین‌آجتماعی ثامن الائمه (ع) بجنورد نیز پیشرفت فیزیکی بالای ۹۵ درصد دارد که به زودی مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

صدرمنش ادامه داد: پیگیری ساخت درمانگاه در مانه و سملقان شیروان و گرمه و جاجرم از دیگر اقدامات این مدیریت است.

کد خبر: 62998

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 7 =