برپایی ۲ موکب پذیرائی سازمان تامین‌اجتماعی در مرزهای چذابه و شلمچه

مدیرکل تامین اجتماعی خوزستان از برپایی دو موکب پذیرائی سازمان تامین‌اجتماعی در مرزهای چذابه و شلمچه خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین‌اجتماعی استان خوزستان، عصر روز جمعه ۲۷ مرداد ۱۴۰۲ عبدالرضا روشنی، مدیرکل تامین‌اجتماعی خوزستان با حضور در مرز چذابه از روند پیشرفت برپائی موکب پذیرائی این سازمان بازدید کرد .

روشنی در این باره گفت: موکب پذیرائی تامین‌اجتماعی در نقطه صفر مرزی در پایانه چذابه آماده خدمت‌رسانی به زائرین اباعبدالله الحسین (ع) است .

وی همچنین به راه‌اندازی موکب سلامت در مرزهای شلمچه و چذابه اشاره کرد و گفت: این مواکب همانند با کلیه امکانات و تجهیزات و با زحمات همکاران مدیریت درمان آماده شده و در زمان مقرر فعالیت خود را شروع خواهد کرد.

مدیرکل تامین‌اجتماعی خوزستان با بیان اینکه تکریم، خدمت، پذیرائی و ارائه خدمات درمانی به زائران اباعبدالله الحسین (ع) در ایام اربعین حسینی از اصلی‌ترین اولویت‌های فرهنگی اداره کل تامین‌اجتماعی استان است بیان کرد: مواکب پذیرائی و درمانی تامین‌اجتماعی از اول شهریور لغایت ۲۳ شهریور، بصورت ۲۴ ساعته و با تمام امکانات، تجهیزات و نیروی انسانی آماده ارائه خدمت‌رسانی به زائران اباعبدالله الحسین (علیه السلام) خواهند بود.

مرز چذابه در ۱۱۰کیلومتری شمال غرب اهواز و شلمچه در ۱۵کیلومتری غرب خرمشهر دو مرز مهم و رسمی کشور برای تردد زائران اربعین حسینی هستند.

کد خبر: 63098

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 9 =