برگزاری پنجمین جشنواره فرهنگی ورزشی شهدای تامین اجتماعی در قم

مدیرکل تامین‌اجتماعی استان قم از برگزاری پنجمین جشنواره فرهنگی ورزشی شهدای تامین‌اجتماعی در آستانه هفته دولت در این استان خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین‌اجتماعی قم، محمد عاشوری در آیین اختتامیه این جشنواره با بیان اینکه هدف از برگزاری چنین جشنواره‌ای ایجاد شور و نشاط ویژه کارکنان اداره کل تامین‌اجتماعی استان است گفت: با توجه به تغییر رویکردهای این مجموعه از طریق پردازش، تولید برنامه‌های محتوایی و جهت‌گیری فرهنگی منطبق با اهداف و ماموریت‌های سازمان تامین‌اجتماعی همچنین بر اساس نظام‌نامه فرهنگی این اداره کل، برنامه‌های فرهنگی و ورزشی متنوعی در دولت خدمتگزار و مردمی سیزدهم در دو حوزه مخاطبان و همچنین کارکنان تدوین و در حال اجراست.

وی افزود: پس از برگزاری موفق چهار دوره جشنواره فرهنگی ورزشی ویژه کارکنان اداره کل تامین‌اجتماعی استان قم، پنجمین جشنواره نیز با گرامیداشت یاد و نام ۸۰ شهید سازمان تامین‌اجتماعی ویژه کارکنان را برگزار کردیم و این سلسله اقدامات منجر به ایجاد شور و نشاط اداری و سلامت کارکنان این اداره کل شده است.

عاشوری درباره اهداف این جشنواره گفت: اعتقاد داریم که موفقیت اداره کل تامین اجتماعی استان قم در گرو سلامت کارکنان آن مجموعه است و انجام برنامه‌های ورزشی ضامن سلامتی است لذا سازمان موفق باید به سمت سلامت کارکنان حرکت کند و این اقدامات موثر، پویایی و تحول سازمانی را سرعت می‌بخشد.

وی افزود: این جشنواره با برنامه‌ریزی و هماهنگی کمیته‌های مختلف اجرایی، فنی و داوران که متشکل از کارکنان واحدهای مختلف اداره کل تامین اجتماعی استان قم است اجرا شد و طبق برنامه‌ریزی انجام شده برنامه اختتامیه جشنواره نیز با موفقیت برگزار شد.

بر اساس این گزارش در این دوره از رقابت‌ها بیش از ۹۰ ورزشکار مرد و زن شاغل در رشته‌های تنیس روی میز، فوتسال، والیبال، دارت، کوهنوردی، فوتسال، فوتبال دستی و بدمینتون با هم به رقابت پرداختند.

این مسابقات در آستانه هفته دولت و با هدف گرامیداشت یاد و نام شهدای سازمان تامین‌اجتماعی و با شرکت ورزشکاران شاغل در اداره کل تامین‌اجتماعی استان طی دو روز در قم برگزار شد.

کد خبر: 63142

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 12 =