پدیده عظیم پیاده‌روی اربعین یک حرکت داوطلبانه و مردمی است

احمد اسفندیاری، معاون فرهنگی، اجتماعی و امور استان‌های سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: بخش اعظم تأمین‌ هزینه‌هایی که صرف برپایی مواکب تأمین‌اجتماعی و ارائه خدمت به زائرین می‌شود از نذورات همکاران و کمک‌های داوطلبانه است.

به‌گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، اسفندیاری در مراسم بدرقه اولین گروه از خادمان موکب شهدای تأمین‌اجتماعی که با حضور مدیرعامل و جمعی از معاونان، مدیران و کارکنان این سازمان برگزار شد، با تأکید بر مشارکت داوطلبانه کارکنان سازمان تأمین‌اجتماعی در امر خدمت‌رسانی به زائران اباعبدالله‌الحسین، گفت: همکاران سازمان به صورت داوطلبانه و بدون هیچ چشمداشتی در این امر مشارکت دارند و به‌طور کلی تلاش ما این بوده که مجموعه اقدامات مرتبط با موضوع اربعین به‌صورت مردمی و داوطلبانه باشد.

او با اشاره به اینکه مواکب سازمان تأمین‌اجتماعی در مرزهای کشور و در شهر کربلا به زائران اباعبدالله‌الحسین (ع) خدمات ارائه خواهند کرد، در ادامه این مراسم ضمن تقدیر از اعضای ستاد اربعین سازمان تأمین‌اجتماعی، گفت: ستاد ویژه اربعین از اواسط اردیبهشت ماه امسال به ریاست مدیرعامل سازمان فعالیت خود را آغاز کرد و الحمدلله با همکاری و همدلی بخش‌های مختلف سازمان، برنامه‌ریزی برای برپایی مواکب و تمهید مقدمات ارائه خدمات به زائرین اباعبدالله‌الحسین (ع) به بهترین نحو انجام شد.

وی با اشاره به اینکه پیاده‌روی اربعین یک پدیده جهانی است، بیان کرد: مسئولان و کارکنان تأمین‌اجتماعی نیز همچون همه مسلمانان و شیعیان و دیگر نهادها و دستگاه‌های مسئول در جمهوری اسلامی ایران در قبال این حرکت بزرگ مسئولیت دارند و به‌عنوان یک نهاد خدمت‌رسان باید به بهترین نحو در امر خدمت‌رسانی به زائران اباعبدالله‌الحسین اهتمام داشته باشیم و همان‌طورکه وزیر محترم و مدیرعامل سازمان تأکید کرده‌اند که این خدمت‌رسانی باید به بهترین نحو انجام شود.

معاون فرهنگی، اجتماعی و امور استان‌های سازمان تأمین‌اجتماعی با تأکید بر خودجوش و مردمی بودن این حرکت بزرگ، درباره تعداد موکب‌ها و خدمات آنها نیز گفت: سازمان تأمین‌اجتماعی مجموعاً ۷ موکب خدماتی در مراسم پیاده‌روی اربعین دارد که ۶ موکب در داخل کشور و در مرزها و یک موکب در شهر کربلا ارائه خدمت می‌کنند. خدماتی که در این موکب‌ها ارائه می‌شود عمدتاً خدمات درمانی و پشتیبانی درمان و تأمین دارو است، اما خدمات دیگر از قبیل پذیرایی، پشتیبانی فناوری ارتباطی و... نیز به زائران محترم ارائه می‌شود.

استفندیاری اضافه کرد: شرکت‌های زیرمجموعه شستا نیز در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی با قوت و قدرت از همه مواکب فعال در خدمت‌رسانی به زائران اعم از مواکب سازمان و غیر آن، پشتیبانی می‌کنند تا انشاءالله مراسم امسال باشکوه‌تر از سال‌های پیش باشد و خدماتی که ارائه می‌شود کیفیت بهتری نسبت به سال‌های پیش داشته باشد.

کد خبر: 63163

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 3 =