تجلیل از آزادگان اداره کل تامین‌اجتماعی استان بوشهر

مدیرکل تامین‌اجتماعی بوشهر در مراسمی از ۶ آزاده این اداره کل در استان، تجلیل کرد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین‌اجتماعی بوشهر، محمد جواد بازدرهوا در این آیین با بزرگداشت سالروز بازگشت شکوهمندانه آزادگان به میهن اسلامی بیان کرد: ایثار و از خودگذشتگی آزادگان در مسیر عزت ایران اسلامی قابل تقدیر و ستایش است.

مدیرکل تامین‌اجتماعی استان بوشهر افزود: سربلندی امروز کشور در سایه نقش‌آفرینی شهدا و ایثارگران محقق شده و باید همواره قدردان این نعمت بزرگ الهی باشیم.

وی ادامه داد: در تجلیل از آزادگان سرافراز وطن هر کاری در راستای تجلیل و قدرشناسی انجام شود ناچیز است چراکه این عزیزان سال های متمادی را در اسارت گذراندند.

بازدرهوا افزود: باید این رشادت و از جان گذشتگی آزادگان به نسل جوان امروز منتقل شود چراکه امروزه کشور بیش از هر زمان دیگری نیازمند فلسفه جهاد و ایثار است.

وی گفت: مردم هر وقت احساس خطر کنند در میدان حضور دارند و این نشان از درک بالا هم وطنان و بویژه مردم دیار ولایت مدار و دارالحماسه بوشهر از شرایط مهم و حساس است.

در این آیین از عبدالمجید رازه، محمدباقر رنجبر بوشهری، جهانگیر شاهین، محمد علی حیدری، رمضان صداقت و علیرضا خادم پور به عنوان آزادگان تامین‌اجتماعی استان بوشهر تجلیل شد.

کد خبر: 63172

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 13 =