افتتاح دو طرح عمرانی بیمارستان تامین‌اجتماعی امام علی (ع) چهارمحال و بختیاری

مدیر درمان تامین‌اجتماعی چهارمحال و بختیاری از افتتاح دو طرح عمرانی کلینیک تخصصی دندانپزشکی و آشپزخانه در بیمارستان ملکی تامین‌اجتماعی امام علی (ع) در استان در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین‌اجتماعی چهارمحال و بختیاری، مصطفی فلاحی با بیان اینکه در استان چهارمحال وبختیاری خدمات درمانی سازمان تامین‌اجتماعی در دو حوزه مستقیم و غیر مستقیم به بیمه‌شدگان ارائه می‌شود گفت: خدمات درمان مستقیم با یک بیمارستان دو پلی کلینیک تخصصی، دو درمانگاه تخصصی و یک درمانگاه عمومی در سطح استان ارائه می شود.

وی افزود: این مدیریت درمان با اعتباری بالغ بر ۹۴۰ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۱ که مبلغ ۴۴۴ میلیارد تومان آن در درمان مستقیم و مراکز ملکی، ۴۴۰ میلیارد تومان در درمان غیرمستقیم و مراکز طرف قرارداد و ۵۶ میلیارد تومان بودجه عملیاتی هزینه شده است، ارائه خدمت می‌کند.

فلاحی ادامه داد: خدمات درمانی سازمان در ۱۱ ماه گذشته در حوزه درمان مستقیم شامل دو میلیون و ۵۰۰ هزار بار مراجعه سرپایی و ۱۴ هزار مورد بستری و ۱۶۵۰ مورد زایمان و در حوزه درمان غیر مستقیم بیش از چهار میلیون بار مراجعه سرپایی و ۴۹ هزار مورد بستری در مراکز درمانی طرف قرارداد بوده است .

وی در ادامه با اشاره به توسعه دولت الکترونیک در تامین‌اجتماعی استان چهارمحال و بختیاری بیان کرد: نوبتدهی غیر حضوری در مراکز درمانی استان به روش‌های مختلفی انجام می‌شود و کلیه سامانه‌ها از جمله تلفنی، اینترنتی و کد یواس اس دی در استان فعال است.

مدیر درمان تامین‌اجتماعی چهارمحال و بختیاری در پایان گفت: دو طرح عمرانی کلینیک تخصصی دندانپزشکی و آشپزخانه در بیمارستان ملکی تامین اجتماعی امام علی (ع) در استان در دست اجرا است که به زودی به بهره‌برداری خواهند رسید.

کد خبر: 63173

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 2 =