برگزاری جشنواره کارفرمایان برتر تامین‌اجتماعی در گیلان

با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی و ایجاد اشتغال پایدار و تقویت و توسعه تعاملات اثربخش، جشنواره کارفرمایان برتر تامین‌اجتماعی در گیلان برگزار می‌شود.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین‌اجتماعی استان گیلان، کیوان مرتضوی با بیان اینکه جشنواره مذکور در راستای تداوم رویکردهای فرهنگی اجتماعی این سازمان در سال‌های اخیر برگزار خواهد شد گفت: این جشنواره با هدف تحقق اصل سه‌جانبه‌گرائی، ترویج فرهنگ کارآفرینی و ایجاد اشتغال پایدار، تقویت و توسعه تعاملات اثربخش با تاکید بر بهینه‌سازی مناسبات، تغییرنگرش جامعه نسبت به کارکردهای تامین‌اجتماعی، افزایش رضایت‌مندی صاحبان بنگاه‌های اقتصادی و الگوسازی از کارفرمایانی که علاوه بر فعالیت در عرصه‌های تولیدی صنعتی، تکالیف قانونی خود در قبال بیمه‌شدگان رعایت و از حقوقشان صیانت می‌کنند برگزار خواهد شد .

وی با اشاره به چهارسطح تعیین شده برای کارگاه‌ها به نسبت تعداد بیمه‌شدگان، عملکرد کارفرمایان در سال ۱۴۰۱ را معیار ارزیابی اعلام کرد و افزود : شاخص‌های این انتخاب بیمه‌ای بوده و مواردی همچون افزایش سطح اشتغال، ارائه به موقع لیست و حق بیمه، ثبت دستمزد واقعی، فقدان بدهی به سازمان، نداشتن آراء اداره کار در زمینه ماده ۱۴۸ قانون کار، نداشتن حوادث ناشی از کار، استفاده از بسترهای غیرحضوری خدمات و ... از مهمترین مولفه‌های آن محسوب می‌شود.

مدیرکل تامین‌اجتماعی گیلان با تاکید بر اینکه کمیته‌های ارزیابی شعب در گام نخست نسبت به معرفی واجدان شرایط با امتیازات بالا اقدام و منتخبان نهائی در سطح استان توسط کمیته ارزیابی اداره کل برگزیده خواهند شد گفت: یکی از کارفرمایان منتخب نیز جهت شرکت در جشنواره ملی در عرصه کشوری معرفی خواهد شد .

در سال گذشته آئین تجلیل از منتخبان با حضور استاندار گیلان برگزار و شرکت ایران رادیاتور به عنوان برگزیده ملی در مراسم کشوری این جشنواره مورد تقدیر قرار گرفت.

کد خبر: 63215

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 9 =