تحقق ۳۶ درصدی تعهد اشتغال در قصرشیرین

سرپرست فرمانداری قصرشیرین گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۳۶ درصد سهم تعهد اشتغال این شهرستان در سامانه رصد به ثبت رسیده و محقق شده است.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از ایرنا، محمد نجفی، در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری قصرشیرین، با بیان اینکه سهم تعهد اشتغال این شهرستان در سال جاری ۹۱۷ شغل است که تاکنون ۳۳۰ نفر شغل آن ایجاد شده است گفت: از محل تسهیلات بند "ب" تبصره ۱۶ سال ۱۴۰۱ با توجه به آمار اخذ شده از سامانه، تاکنون ۲۵۳ طرح به مبلغ ۲۵۶ میلیارد ریال و با اشتغالزایی۲۵۶ نفر معادل ۹۳ درصد تسهیلات توسط بانک‌های عامل شهرستان پرداخت شده است.

وی با اشاره به موضوع پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی سال جاری بیان کرد: با توجه به آمار اخذ شده از سامانه تاکنون تعداد ۱۲ طرح قالیبافی با تسهیلات درخواستی ۱۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند که در حال بررسی هستند.

سرپرست فرمانداری قصرشیرین از مدیران بانک‌ها خواست تا با توجه به مشکلات شهرستان در زمینه تضامین، تا جایی که امکان دارد همکاری و همراهی لازم را با متقاضیان داشته باشند و ادارات نیز وظیفه دارند پرونده را پیگیری کنند و به سرانجام برسانند.

قصرشیرین با بیش از ۲۷ هزار نفر جمعیت در غرب کرمانشاه دارای ۱۸۶ کیلومتر مرز با عراق است که در امتداد این مرزها، دو مرز رسمی و فعال خسروی و پرویزخان قرار دارد.

کد خبر: 63242

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 9 =