افزایش خدمات غیرحضوری اداره کل تامین‌اجتماعی مازندران به ۵۷ خدمت

مدیرکل تامین‌اجتماعی استان مازندران در تشریح عملکرد این اداره کل در دولت سیزدهم، گفت: خدمات غیرحضوری سازمان که در قالب طرح ۳۰۷۰ ارائه می‌شود در سال ۱۴۰۰ به ۴۳ و در سال ۱۴۰۱ به ۵۷ خدمت غیر حضوری ارتقا یافت.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین‌اجتماعی مازندران، حسن فلاح با بیان اینکه در دولت سیزدهم و در قالب طرح بیمه فراگیر خانواده ایرانی اتفاقات خوبی درباره افزایش منابع پایدار سازمان افتاد، گفت: در قالب طرح بیمه دانشجویان و دختران و زنان خانه‌دار و همچنین بیمه شده اجباری، بالغ بر یک میلیون و ۹۰۰ هزار بیمه شده جدید تحت پوشش سازمان قرار گرفتند که منجر به افزایش درآمد پایدار سازمان به میزان ماهانه بیش از یک هزار میلیارد تومان شد.

وی درباره عملکرد سازمان و اداره کل مازندران بیان کرد: وصولی سازمان در سال ۱۴۰۱ نسبت به سال گذشته، بالغ بر ۷۱ درصد رشد داشت و از رقم شش هزار و ۴۰۰میلیارد به بیش از ۱۱هزار میلیارد تومان رسید. درباره افزایش بیمه‌شدگان نیز شاهد رشد ۳۳ هزار نفری تعداد بیمه‌شدگان استان بودیم که منجر به کسب رتبه چهارم کشور در طرح بیمه زنان خانه‌دار و رتبه ششم کشور در بیمه دانشجویان شد.

فلاح برنامه‌های سازمان برای سال جاری و آینده را بسیار مثبت ارزیابی کرد و گفت: استمرار طرح‌های توسعه پوشش بیمه‌های اجتماعی، هوشمندسازی کامل تامین‌اجتماعی و اتصال به سامانه‌های نظام بانکی و مالیاتی به منظور تسهیل ارائه خدمات، ادامه پروژه پرونده الکترونیک مطالباتی، اجرای کامل طرح پرونده الکترونیک سلامت و... از برنامه‌های مهم و راهبردی سازمان است که با جدیت در دولت مردمی سیزدهم دنبال خواهد شد.

کد خبر: 63245

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =