رکورد ایجاد اشتغال پروژه‌های هفته دولت استان مرکزی در دست ساوه

فرماندار ساوه گفت: در بین شهرستان‌های استان مرکزی، شهرستان ساوه بالاترین میزان اعتبار و هزینه‌کرد و ایجاد اشتغال را در پروژه های هفته‌ دولت داراست.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از ایسنا، مهدی الیاسی در آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان ساوه که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد با اشاره به در پیش بودن هفته دولت گفت: همزمان با هفته دولت در مجموع، ۱۴۵ پروژه در شهرستان ساوه برای افتتاح و کلنگ‌زنی برنامه‌ریزی شده است که از این تعداد ۱۳۸ پروژه در حوزه‌های عمران و آبادانی و ۷ پروژه در حوزه‌های اقتصادی است.

وی گفت: اعتبار پروژه های هفته دولت در سال جاری ۲۷ هزار و ۳۲۲ میلیارد ریال است که نسبت به سال گذشته شاهد رشد بیش از دو و نیم برابری آن هستیم.

الیاسی گفت: پروژه‌های هفته دولت در شهرستان ساوه در سال جاری برای بیش از دو هزار و ۴۸۳ نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم اشتغال ایجاد کرده که اشتغال مستقیم این پروژه‌ها یک هزار و ۵۷۴ نفر است.

وی با بیان اینکه در بین شهرستان‌های استان مرکزی، شهرستان ساوه بالاترین میزان اعتبار و هزینه‌کرد و ایجاد اشتغال را در پروژه های هفته‌ دولت داراست گفت: این شهرستان از لحاظ دو شاخص مهم اعتبارات هزینه‌ای و اشتغال ایجاد شده در ۱۴۵ پروژه، حائز رتبه نخست استان است.

کد خبر: 63262

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 14 =