دیدار رئیس بیمارستان شهید املاکی کومله با شهردار و اعضای شورای شهر

شهردار و شورای شهر کومله به مناسبت روز پزشک با رئیس بیمارستان شهید املاکی تامین‌اجتماعی دیدار و راهکارهای افزایش تعامل به منظور دسترسی راحت‌تر مردم به خدمات درمانی بیمارستان شهید املاکی را مورد بررسی قرار دادند.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین‌اجتماعی گیلان، دراین نشست عباس عزیزیان، رئیس بیمارستان شهید املاکی کومله با اشاره به لزوم افزایش تعامل دو مجموعه به منظور خدمت‌رسانی بهتر و بیشتر به مردم منطقه بیان کرد: با توجه به موقعیت مکانی بیمارستان شهید املاکی، توجه به فراهم کردن امکانات رفاهی شهری از جمله حمل و نقل عمومی، تابلوهای راهنمای شهری، زیباسازی و روشنایی معابر اطراف بیمارستان به منظور دسترسی راحت‌تر و بیشتر مردم به این بیمارستان مورد نظر است.

عزیزیان افزود: بیمارستان تازه تاسیس شهید املاکی تامین‌اجتماعی یکی از مجهزترین و بروزترین بیمارستان‌های استان است که می‌تواند بسیاری از نیازهای درمانی مردم منطقه را تامین کند.

منوچهر مهدی پور، شهردار کومله ضمن تبریک روز پزشک گفت: مجموعه شهرداری کومله تمام ظرفیت و توان خود را جهت مرتفع کردن مسائل موجود به منظور دسترسی راحت‌تر مردم به این بیمارستان و بهره‌مندی از خدمات آن بکار گرفته است.

کد خبر: 63290

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 8 =