پیشرفت ۷۵ درصدی درمانگاه عمومی و تخصصی بیمارستان سبلان اردبیل

مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان اردبیل در نشست خبری با اصحاب رسانه، از پیشرفت ۷۵ درصدی درمانگاه عمومی و تخصصی بیمارستان سبلان خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین‌اجتماعی استان اردبیل، در اولین روز از گرامیداشت هفته دولت، نشست خبری مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان اردبیل با هدف بازدید اصحاب رسانه از پروژه‌های عمرانی و توسعه‌ای بیمارستان تامین‌اجتماعی سبلان اردبیل و تعامل و هم‌افزایی با تلاشگران عرصه خبر و اطلاع‌رسانی در سالن اجتماعات این بیمارستان برگزار شد.

مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان استان اردبیل، برنامه این نشست را به دو بخش تبیین و تشریح فعالیت‌ها و اقدامات درباره پروژه‌های مدیریت درمان در سطح استان و بازدید میدانی اصحاب رسانه از پروژه‌های در حال احداث بیمارستان سبلان عنوان کرد و از سه راهبرد مدیریت درمان استان در سال‌جاری با عنوان احداث پروژه‌های عمرانی، تامین داروهای مورد نیاز مراکز ملکی و اثربخشی و ارتقاء کیفیت خدمات‌رسانی خبر داد.

مهدی نیک‌سیرت در این رابطه گفت: روند پروژه‌های عمرانی از افزایش محسوس میزان پیشرفت برخوردار بوده که درمانگاه عمومی و تخصصی بیمارستان سبلان با ۷۵ درصد پیشرفت، درمانگاه نمین ۳۵ درصد، ارتقاء هتلینگ بخش اطفال بیمارستان سبلان و اصلاح سیستم تهویه و تاسیسات بیمارستان‌های اردبیل و پارس‌آباد از ۳۰ درصد پیشرفت برخوردار بوده و بخش فیزیوتراپی و سالن انتظار بیمارستان سبلان در آستانه بهره‌برداری قرار دارد.

وی در ادامه با اشاره به تحت پوشش تامین‌اجتماعی بودن بیش از ۵۰ درصد از جمعیت استان و ارائه خدمات به دو صورت درمان مستقیم و غیرمستقیم بیان کرد: برای افزایش ارائه خدمات درمانی، نسبت به افزایش تخت بستری در بیمارستان سبلان از ۱۶۰ به ۲۵۶ تخت و بیمارستان ارس پارس‌آباد از ۴۶ به ۹۶ تخت اقدام خواهیم کرد.

نیک سیرت در این نشست از پرداخت ۲۲۲ میلیارد تومان برای طرفین قرار داد مراکز درمانی و تسویه کامل با پیمانکاران پروژه‌ها با پرداخت ۳۳ میلیارد تومان خبر داد و افزود: در استان با یک هزار و ۶ مرکز درمانی برای ارائه خدمات به بیمه‌شدگان سازمان قرارداد داریم.

کد خبر: 63293

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 1 =