برپایی میزخدمت جهادی و ارتباطات مردمی اداره کل تامین‌اجتماعی کرمانشاه

به مناسبت فرارسیدن هفته دولت، میزخدمت جهادی و ارتباطات مردمی اداره کل تامین‌اجتماعی کرمانشاه در مصلی نمازجمعه شهر کرمانشاه برپا شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین‌اجتماعی استان کرمانشاه، با توجه به فرارسیدن هفته دولت و به منظور گرامیداشت یاد و خاطر شهدای والا مقام ایران اسلامی، میزخدمت جهادی و ارتباطات مردمی اداره کل تامین اجتماعی کرمانشاه با حضور مدیرکل استان، معاونان و سایر همکاران سازمان تامین‌اجتماعی در میعادگاه نماز جمعه شهر کرمانشاه برگزارشد.

اسکندر کاکایی، مدیرکل تامین اجتماعی استان کرمانشاه در حاشیه این مراسم معنوی ضمن تبریک فرارسیدن هفته دولت به کلیه مخاطبان و شرکای اجتماعی، یاد و خاطر شهدای ایران عزیز اسلامی را گرامی داشت و گفت: راز ماندگاری این عزیزان مردمی بودن آن‌ها بود و ما باید از ایثار و از خودگذشتی شهدا درس بگیریم و تمام توان خود را ارائه خدمات بهینه به جامعه بکار گیریم.

کاکایی در ادامه به ارائه گزارش عملکرد سازمان تأمین‌اجتماعی در استان پرداخت و افزود: ۳۹ درصد از جمعیت استان تحت پوشش سازمان تأمین‌اجتماعی هستند و از این حیث یکی از پر مخاطب‌ترین دستگاه‌های اجرایی استان هستیم و با برنامه‌ریزی انجام شده ان شالله این ضریب پوشش بیمه‌ای افزایش خواهد یافت.

در این مراسم سایر همکاران اداره‌کل استان با حضور در محل برپایی میز خدمت به سؤالات و ابهامات نمازگزاران پاسخ داده و با توزیع شیرینی از آنان پذیرایی کردند. همچنین بروشور بیمه دانشجویان و بیمه زنان خانه‌دار در بین مردم توزیع شد.

کد خبر: 63309

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 11 =