معرفی ۲۳ طرح تعاونی در حوزه مشاغل خانگی به بانک ها در خوزستان

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی خوزستان ازمعرفی ۲۳ طرح تعاونی در حوزه مشاغل خانگی به بانک ها خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان، اصغر رشنودی، ضمن تبریک هفته تعاون به فعالان اقتصادی بخش تعاون، از تعاونی‌ها به عنوان مردمی‌ترین بخش اقتصاد یاد کرد و گفت: تعاون موفق‌ترین الگوی اقتصادی و موفق‌ترین نسخه در جهت تحقق شعار سال مبنی بر "مهار تورم و رشد تولید" است.

وی افزود: اداره کل تعاون و رفاه اجتماعی در سال جاری با در دست داشتن برنامه‌های مدون و کارشناسانه و با بهره‌گیری از خرد جمعی و دانش نخبگانی، نگاه ویژه‌ای به تعاونی‌ها داشته و در تلاش است از محل تسهیلات ارزان قیمت مشاغل خانگی سهم قابل توجهی را به تعاونی‌ها اختصاص دهد.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان بیان کرد: در راستای حمایت از طرح‌های تعاونی در بخش تعاون، از ابتدای ابلاغ اعتبارات تاکنون بیش از ۲۳ تعاونی با مبلغ ۸۰ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال به بانک‌های عامل معرفی شدند که امیدواریم با اخذ تسهیلات و توسعه کار منجر به ایجاد ۱۰۰ نفر اشتغال جدید شود.

رشنودی گفت: بیش از ۳۴ درخواست تسهیلات دیگر از سوی تعاونی‌ها در دست بررسی است که پس از بررسی و تصویب به بانک‌های عامل معرفی خواهند شد.

کد خبر: 63316

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 1 =