انتصاب مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان قزوین

طی مراسمی و با حضور مدیرکل درمان مستقیم سازمان تامین‌اجتماعی، مدیرکل امور استان‌های سازمان و جمعی از مدیران کل استان قزوین، اورنگ شیخ بگلو، به عنوان سرپرست مدیریت درمان تامین‌اجتماعی استان منصوب شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین‌اجتماعی استان قزوین، اورنگ شیخ بگلو ضمن تقدیر از زحمات ۱۸ماهه مدیر درمان سابق گفت: پیشنهادات و انتقادات همکاران به‌ویژه همکارانی که در حال ارائه خدمت مستقیم به بیمه‌شدگان هستند را پذیرا هستم زیرا اعتقاد دارم آنان می‌توانند با پیشنهادات خود، ما را در پیشبرد ارائه خدمات با کیفیت‌تر یاری کنند.

سرپرست مدیریت درمان استان قزوین ضمن تاکید بر اجرای برنامه عملیاتی تا پایان سال، برنامه‌های مربوط به جوانی جمعیت، جانشین‌پروری، بهبود کیفیت درمان، بازرسی‌های منظم از مراکز تابعه، توجه به کار تیمی، ساخت درمانگاه تخصصی و ایجاد امکانات مربوط به آنژیوگرافی را از برنامه‌های آتی خود برشمرد.

مدیرکل درمان مستقیم سازمان تامین‌اجتماعی نیز با اشاره به همدلی در همکاران و نقش یاریگری آنان به مدیر ارشد درمان استان بیان کرد: در حال حاضر ۴۰۰ مرکز درمانی در کل کشور داریم که به بیمه‌شدگان تامین‌اجتماعی خدمات رایگان ارائه می‌دهد.

مهدی ناقوسی افزود: به زودی بودجه لازم برای تحقق برنامه عملیاتی در اختیار استان قرار می‌گیرد تا با سرعت بیشتری اقدامات لازم در این‌باره انجام پذیرد.

اورنگ شیخ بگلو، ریاست درمانگاه شبانه‌روزی شهید بهشتی و معاونت خدمات درمانی را در کارنامه خود دارد.

کد خبر: 63351

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 1 =