بازدید مدیرکل تامین‌اجتماعی کردستان و نماینده ولی‌فقیه در استان از کارگاه‌های فعال دهگلان

مدیرکل تامین‌اجتماعی کردستان و نماینده ولی‌فقیه در استان از کارگاه‌های فعال دهگلان بازدید کردند.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین‌اجتماعی کردستان، به مناسبت گرامیداشت برنامه‌های هفته دولت، مدیرکل تامین‌اجتماعی کردستان در بازدید مشترک با نماینده ولی‌فقیه در استان، فرماندار شهرستان دهگلان، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیر شعب بانک توسعه تعاون، از کارگاه‌های شهرستان دهگلان بازدید کرده و ضمن تبریک این ایام، مشکلات این تعاونی‌ها را از نزدیک مورد بررسی قرار دادند.

در این برنامه از آزمایشگاه تشخیص فنی و تخصصی دانش‌پژوه، شرکت لبن دوش غرب، شرکت کشت و صنعت، شرکت چم شار سنه و شرکت کرژ صنعت، تولیدکننده بتن سبک اتوکلاو شده، بازدید شد و مسائل و مشکلات آنان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

حجت الاسلام والمسلمین، عبدالرضا پورذهبی،‌ نماینده ولی فقیه در کردستان در این بازدیدها بر لزوم حمایت همه جانبه از این شرکت‌ها تاکید کرد و گفت: چرخ‌های اقتصاد کشور توسط همین واحدها به چرخش در خواهند آمد.

صلاح قریشی، مدیرکل تامین‌اجتماعی کردستان نیز در این بازدیدها، ضمن شنیدن مشکلات این شرکت‌ها، گفت: اداره کل تامین‌اجتماعی کردستان از هیچ تلاشی برای کمک کردن به کارگاه‌های استان و حوزه تولید کوتاهی نخواهد کرد.

کد خبر: 63357

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 2 =