گلستان رتبه چهارم کشور در ارزیابی روابط کار را دارد

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان گفت: در حوزه ارزیابی روابط کار، گلستان رتبه چهارم را در بین استان‌های کشور دارد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان گلستان، حسین خواجه‌مظفری در ششمین جلسه شورای هماهنگی دستگاه‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان گلستان که با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد، بیان کرد: ۲۸۸ هزار بیمه‌شده تامین‌اجتماعی در سطح استان گلستان داریم که در ۴۶ هزار کارگاه فعالیت دارند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان با بیان اینکه در بحث روابط کار پیش از این، گلستان در رتبه ۱۸ در بین استان‌های کشور قرار داشت و در حال حاضر به رتبه چهارم رسیدیم افزود: ۱۷ بازرس کار از ۴۶ هزار کارگاه بازرسی می‌کنند و درصدد هستیم که با مکاتبه با وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ند نفر به نیروی بازرس کار افزوده شود.

خواجه مظفری به همراهی جامع کارگری با انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: فضای صمیمی بین دستگاه‌های اجرایی وجود دارد و از مطالبات جامعه کارگری و کارفرمایی پیگیری می‌کنند.

وی گفت: سال گذشته ۱۲ جلسه شورای هماهنگی دستگاه‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان گلستان با بیش از ۵۰ مصوبه برگزار شد و از این نظر رتبه پنجم کشوری را بدست آوردیم.

کد خبر: 63369

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 4 =