برپایی غرفه مدیریت درمان تامین‌اجتماعی بوشهر در محل نمایشگاه هفته دولت

به مناسبت هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام رجایی و باهنر، نمایشگاهی از خدمات دستگاه‌های اجرایی در محل مصلای نماز جمعه بوشهر افتتاح شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین‌اجتماعی استان بوشهر، به مناسبت هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام رجایی و باهنر، نمایشگاهی به منظور ارایه عملکرد و خدمات دستگاه‌های اجرایی به مردم استان بوشهر افتتاح شد و مدیریت درمان تامین‌اجتماعی استان بوشهر نیز در این نمایشگاه به ارائه دستاوردهای خود در دولت سیزدهم و پاسخگویی به بازدیدکنندگان می‌پردازد.

این نمایشگاه در دومین روز هفته دولت با حضور حجه الاسلام صفایی بوشهری، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه بوشهر و احمد محمدی‌زاده استاندار بوشهر و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان بطور رسمی افتتاح شد.

مدیریت درمان تامین‌اجتماعی بوشهر از طریق بنر و بروشور و توسط کارشناسان مستقر در محل غرفه، خدمات مجموعه مدیریت درمان را به بازدیدکنندگان اطلاع رسانی می‌کنند.

همچنین در این نمایشگاه طی روزهای ۶،۷و۸ شهریور میز ارتباطات مردمی با حضور مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان، برپا و به سوالات و مشکلات مراجعان پاسخ داده می شود

نمایشگاه هفته دولت از دوم تا هشتم شهریورماه همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۲۱ عصر دایر است.

کد خبر: 63388

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 14 =