افتتاح ۲ آموزشگاه فنی و حرفه‌ای در استان کرمانشاه به مناسبت هفته دولت

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه از افتتاح ۲ آموزشگاه فنی و حرفه‌ای در شهرهای روانسر و کرمانشاه به مناسبت هفته دولت خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از ایرنا، عزیر نوری با بیان اینکه این آموزشگاه‌ها در راستای آموزش‌های یارانه‌ای و الکترونیکی و نسخه‌خوانی و صنایع دستی افتتاح می‌شوند گفت: در حال حاضر ۳۷۲ آموزشگاه فنی و حرفه ای آزاد در استان کرمانشاه در رشته‌های مختلف فعالیت می‌کنند.

نوری در ادامه یکی از مهم‌ترین برنامه‌های این اداره کل در هفته دولت را انجام فعالیت‌های آگاهی‌سازی و اطلاع‌رسانی به خانواده‌ها درباره اهمیت فراگیری مهارت آموزش رشته‌های فنی در راستای امنیت شغلی آنان در آینده عنوان و بیان کرد: این موارد از طریق سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه، بازدید از مراکز فنی و حرفه‌ای و نشست با نمازگزاران و تفاهم با ادارات به مناسبت هفته دولت در جریان است.

۱۱۴ درصد برنامه تعهدی آموزش متقاضیان تحقق یافته است

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه از آموزش هشت هزار و ۳۲۱ متقاضی مهارت‌آموزی در چهار ماهه اول سال جاری خبر داد و گفت: این میزان آموزش در این مدت، برابر با ۱۱۴ درصد تحقق برنامه‌های این اداره کل در چهار ماه اول سال است.

وی افزود: این در حالی است که سال گذشته در مدت مشابه، پنج هزار و ۹۳۵ نفر با ۷۰ درصد تحقق برنامه آموزش دیده بودند که امسال نزدیک به ۲ هزار نفر به این تعداد افزایش یافته است.

کد خبر: 63411

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 3 =