برپایی میز خدمت اداره کل تامین‌اجتماعی گیلان در هفته دولت

میز خدمت اداره کل تامین‌اجتماعی گیلان در هفته دولت در محل مصلی رشت برپا و به امور بیمه‌ای و درخواست‌های بیش از ۵۰ بیمه شده، کارفرما و بازنشسته تامین‌اجتماعی استان رسیدگی شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین‌اجتماعی استان گیلان، در این میز خدمت که با هماهنگی استانداری گیلان و بسیج ادارات استان به مناسبت هفته دولت و با حضور مدیران کل دستگاه‌های اجرایی مختلف برگزار شد، اداره کل تامین‌اجتماعی گیلان به عنوان یکی از مجموعه‌های پرمخاطب، به امور بیمه‌ای و درخواست‌های بیش از ۵۰ بیمه شده، کارفرما و مستمری‌بگیر رسیدگی کرد.

در این میز خدمت که با حضور کیوان مرتضوی، مدیرکل تامین‌اجتماعی گیلان، منوچهر امیری، معاون منابع بیمه‌ای و روسای شعب سه‌گانه رشت انجام پذیرفت بررسی درخواست‌های بیش از ۵۰ مراجعه کننده در دستور کار قرار گرفت که ۲۴ مورد آن با تکمیل فرم ملاقات و اخذ دستور کتبی به منظور پیگیری و حدود ۳۰ مورد با مشاوره و راهنمایی شفاهی همراه بود .

آیت ا.. فلاحتی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه رشت، معاون عمرانی استاندار گیلان، سرهنگ حسینی، مسئول بسیج اقشار، سرهنگ رنجبر، مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه قدس گیلان، مدیر کل صنعت، معدن و تجارت و مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان، معاون اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و .... از جمله مسئولانی بودند که با حضور در جمع مدیران و کارشناسان اداره کل تامین‌اجتماعی استان از مشارکت آنها در این رویداد ارزشمند که با هدف جلب رضایتمندی مردم و ایجاد دسترسی آسان به مدیران انجام گرفت قدردانی کردند.

روسای شعب یک و دو رشت در شامگاه روز دوشنبه ششم شهریورماه در میز خدمت برگزار شده دیگری در مسجد باب الحوائج دخانیات رشت نیز حضور یافته بودند.

کد خبر: 63443

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 4 =