۵۲ درصد جمعیت تاکستان تحت پوشش تامین‌اجتماعی هستند

شانزدهمین دوره بازدید میدانی مدیرکل تامین‌اجتماعی قزوین، با حضور در شهرستان تاکستان در راستای نظارت بر نحوه ارائه خدمات به مخاطبان صورت گرفت.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین‌اجتماعی قزوین، حمید کوزه‌گرها با حضور در واحدهای اجرائی شعبه تاکستان و ارتباط مستقیم با مخاطبان ۵۲ درصدی تحت پوشش سازمان در شهرستان، بر تلاش افزونتر در مسیر وصول مطالبات معوقه ۱۳۰۰ میلیارد تومانی برخی کارفرمایان استانی تاکید کرد.

وی در این بازدید دستور تسریع در انجام امور مراجعان را جزء اولویت‌های کاری همکاران عنوان و تکریم ویژه آنان را از جمله شاخص‌های عمده انگیزشی واحدهای اجرائی بیان کرد.

کوزه‌گرها همچنین بر آموزش قوانین و مقررات بیمه‌ای در سطح واحدهای تولیدی با هدف تعمیم پوشش بیمه‌ای و افزایش ورودی‌های سازمان به ویژه از طریق اجرای بیمه فراگیر خانوار ایرانی "زنان خانه‌دار و دانشجویان" و شفاف‌سازی دستورالعمل‌های سازمانی تاکید کرد.

شعبه تاکستان با یک کارگزاری رسمی و یک شعبه اقماری در ضیاء آباد و یک شعبه اقماری در اسفرورین و بایگانی راکد استان نیز با بیش از ۵۰۰ هزار پرونده راکد و ۵۰۲ هزار پرونده هوشمند در این محدوده قرار دارد.

کد خبر: 63485

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =