برگزاری مسابقات انتخابی المپیاد ورزشی بازنشستگان تامین‌اجتماعی استان البرز

مسابقات انتخابی المپیاد ورزشی بازنشستگان و مستمری‌بگیران تامین‌اجتماعی استان البرز به کار خود پایان داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین‌اجتماعی استان البرز، مسابقات انتخابی المپیاد ورزشی بازنشستگان و مستمری‌بگیران تامین‌اجتماعی استان البرز در دو گروه کانون‌های کارگران بازنشسته و مستمری‌بگیر تامین‌اجتماعی استان البرز و کانون کارکنان بازنشسته تامین‌اجتماعی استان برگزار شد. در این دوره از مسابقات بیش از ۱۲۰ نفر از بازنشستگان و مستمری‌بگیران در رشته‌های مختلف ورزشی با یکدیگر به رقابت پرداختند.

در گروه کانون‌های کارگران بازنشسته و مستمری‌بگیر تامین‌اجتماعی استان البرز علی منصور معینی در رشته شطرنج ، داود قاسمی در رشته فوتبال روی میز، رضا ابراهیمی در رشته تنیس روی میز، مجید سمارج در رشته دارت و محسن یزدی در رشته تیراندازی با تفنگ بادی به مرحله نهایی المپیاد ورزشی کارگران بازنشسته و مستمری‌بگیر تامین اجتماعی راه یافتند.

همچنین در گروه کانون کارکنان بازنشسته و مستمری‌بگیر تامین‌اجتماعی نیز حسین اعلایی در رشته شطرنج، عباس تهیدست در رشته فوتبال روی میز، حسین پزشکپور در رشته تنیس روی میز، شکراله عمروی در رشته دارت و امیر مرادزاده در رشته تیراندازی با تفنگ بادی با کسب جایگاه نخست به مرحله نهایی المپیاد ورزشی کارکنان بازنشسته و مستمری‌بگیر تامین اجتماعی راه یافتند.

تیم‌های والیبال کانون‌های کارگری و کارکنان استان نیز به منظور حضور در مرحله پایانی، در مسابقات منطقه‌ای شرکت خواهند کرد.

مسابقات نهایی المپیاد ورزشی بازنشستگان کانون‌های کارکنان و کارگری در آبان و آذر ماه و در استانهای اصفهان و خوزستان برگزار خواهد شد.

این دوره از مسابقات با هماهنگی اداره کل و مدیریت درمان تامین‌اجتماعی و کانون‌های بازنشستگی کارگری و کارکنان تامین‌اجتماعی استان و به میزبانی کانون کارگران بازنشسته و مستمری بگیر شهرستان کرج برگزار شد.

کد خبر: 63650

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 13 =