۷۸ نفر ایثارگر و فرزند شهید در اداره کل تامین‌اجتماعی استان خوزستان شاغل هستند

مدیرکل تامین‌اجتماعی استان خوزستان گفت: ۷۸ نفر ایثارگر و فرزند شهید در اداره کل تامین‌اجتماعی استان شاغل هستند که این امر افتخار بزرگی برای خانواده تامین‌اجتماعی استان خوزستان است.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین‌اجتماعی استان خوزستان، به منظور بررسی وضعیت اشتغال جامعه ایثارگران و خانواده شهداء، نشست مشترک عبدالرضا روشنی، مدیرکل تامین‌اجتماعی استان خوزستان ، اصغر رشنودی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و حسن نورانی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خوزستان برگزار شد.

عبدالرضا روشنی، مدیرکل تامین‌اجتماعی استان خوزستان در دیدار با مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گفت: در حال حاضر ۷۸ نفر ایثارگر و فرزند شهید در اداره کل تامین‌اجتماعی استان خوزستان شاغل هستند که این امر افتخار بزرگی برای خانواده تامین‌اجتماعی استان خوزستان است.

روشنی با اشاره به‌اینکه سازمان تامین‌اجتماعی با بیش از ۶۰ سال سابقه فعالیت به واسطه بیشترین ارتباط با بدنه جمعیتی کشور گسترده‌ترین نهاد در عرصه نظام بیمه‌های اجتماعی محسوب می‌شود بیان کرد: بی‌تردید پاسخگویی به مردم و انجام امور آنان یکی از بهترین اعمالی است که می تواند خیر دنیا و آخرت را بدنبال داشته باشد و چه افتخاری از این بالاتر و ارزشمندتر که در سنگر تامین‌اجتماعی فرزندان شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و همچنین ایثارگران نظام مقدس جمهوری اسلامی در پاسخگویی و رسیدگی به امور مردم در سازمان تامین اجتماعی خدمت کنند.

اصغر رشنودی، مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی خوزستان نیز در ادامه با بیان اینکه، تکریم خانواده شهدا و حفظ کرامت آنان در جامعه یک ضرورت است، گفت: امروزه هرچه که داریم به برکت خون شهدا است. خانواده شهدا و ایثارگران حق بزرگی بر گردن ما دارند که تکریم از این عزیزان تکلیفی است که بر دوش همه مردم و مسئولان است.

در ادامه حسن نورانی، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خوزستان با تقدیر از همکاری‌های صمیمانه تامین‌اجتماعی با بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گفت: ایثارگران و فرزندان شهدا الگوهای جامعه ایرانی اسلامی هستند و توانسته‌اند در تمامی سطوح مدیریتی کشور نقش آفرینی کنند.

کد خبر: 63652

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 9 =