تعیین تکلیف وضعیت استخدام پزشکان قراردادی تامین‌اجتماعی در استان مرکزی

مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان مرکزی از تعیین تکلیف وضعیت استخدام پزشکان قراردادی سازمان تامین اجتماعی استان بعد از وقفه‌ای چند ساله خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از ایرنا، روح اله سهرابی با بیان این اینکه ۳۰۵ پزشک عمومی و متخصص در رشته‌های مختلف پزشکی در مراکز درمانی تامین‌اجتماعی استان مرکزی فعالیت دارند افزود: ۱۰۸ پزشک عمومی، ۲۱ داروساز، ۱۳ دندانپزشک و ۱۶۳ پزشک متخصص در رشته‌های مختلف پزشکی و با قراردادهای متنوع استخدامی در مراکز درمانی تامین اجتماعی استان به مردم خدمت‌رسانی می‌کنند.

وی ادامه داد: مدیریت درمان تامین اجتماعی استان مرکزی آماده عقد قرارداد با پزشکان متخصص در شهرهای مختلف استان است تا زمینه برخورداری هم‌استانی‌ها از خدمات پزشکی تخصصی به سهولت فراهم شود.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان مرکزی بیان کرد: خدمات درمانی بخش درمان مستقیم در ۱۲ مرکز شامل سه بیمارستان امام خمینی(ره) اراک، شهید دکتر چمران ساوه و شازند، یک پلی‌کلینیک تخصصی شبانه‌روزی ابن‌سینا و هشت درمانگاه سازمان تامین‌اجتماعی استان شامل درمانگاه شماره سه اراک، درمانگاه ساوه، درمانگاه قدس اراک، درمانگاه محلات، درمانگاه یادگاران امام خمینی(ره) خمین، درمانگاه دلیجان، درمانگاه پروفسور حسابی تفرش و درمانگاه زرندیه به صورت رایگان به بیمه‌شدگان ارایه می‌شود.

سهرابی گفت: در بخش درمان غیرمستقیم نیز سازمان تامین‌اجتماعی در استان مرکزی با ۹۰۱ مرکز شامل بیمارستان‌های دولتی و خصوصی، مطب‌های پزشکان و سایر مراکز تشخیصی و درمانی استان برای دست‌یابی بیمه‌شدگان به خدمات درمانی متنوع و تخصصی، طرف قرارداد است.

وی با اشاره به اهمیت سرمایه نیروی انسانی گفت: برای ارایه خدمات بهتر به بیمه‌شدگان، علاوه بر استخدام ۱۶۴ نیروی جدید در بخش درمان استان مرکزی و نیز بازنگری نظام پرداخت به کادر درمان، بعد از وقفه‌ای چند ساله وضعیت استخدام پزشکان قراردادی سازمان نیز تعیین تکلیف شد.

سازمان تامین اجتماعی بزرگترین سازمان بیمه‌گر اجتماعی کشور و مهمترین حلقه در بخش بیمه‌های اجتماعی، نظام جامع رفاه و تأمین اجتماعی کشور بالغ بر نیمی از جمعیت کشور را تحت پوشش دارد.

یک میلیون و ۲۷ هزار و ۷۸۸ نفر از جمعیت یک میلیون و ۴۲۹ هزار و ۴۷۵ نفری استان مرکزی تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی قرار دارد.

کد خبر: 63659

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 0 =