اتصال۳۵۰۰ فروشگاه زنجیره‌ای و خرد در استان کرمانشاه به طرح کالابرگ الکترونیک

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه از اتصال ۳۵۰۰ فروشگاه زنجیره‌ای و خرد در استان کرمانشاه به طرح کالابرگ الکترونیک خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه، مختار احمدی، در مصاحبه با صدا و سیما مرکز کرمانشاه، گفت: هدف از اجرای این طرح تامین معیشت و سلامت مددجویان کمیته امداد و بهزیستی و دهک‌های یک تا ششم جامعه است که از ۱۱ قلم کالای اساسی دولت بهره‌مند شود.

وی افزود: طرح کالابرگ الکترونیک از اسفند سال گذشته در کشور اجرایی شد و بر اساس رویکرد جدید دولت از خرداد ماه امسال این طرح با افزایش ۳۰ درصد رقم یارانه برای سه دهک تحقق یافت .

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه بیان کرد: مبلغ یارانه این خانوارها از ۴۰۰ هزار تومان به ۵۲۰ هزار تومان افزایش یافته که خانوارها باید حداقل ۵۰ درصد از یارانه را در قالب طرح کالابرگ الکترونیک خرید انجام دهند.

مختار احمدی با بیان اینکه در استان کرمانشاه تاکنون ۵۰ هزار خانوار از طرح کالا برگ الکترونیک استفاده کرده‌اند، افزود: این خانوارها در قالب ۱۰۸ هزار تراکنش ۱۱۵ میلیارد تومان خرید کردند و ۵۴ میلیارد تومان از این مبلغ را دولت تامین اعتبار کرده است.

کد خبر: 63730

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 11 =