به گزارش آتیهآنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامیناجتماعی استان خراسان شمالی، جواد یزدانی، مدیرکل تامیناجتماعی استان گفت: فلسفه وجودی سازمان تامیناجتماعی ارائه خدمات اجتماعی و بیمهای به مخاطبان سازمان است و هدف اصلی از وجود نیروی انسانی و نیز طراحی سیستمهای بروز خدماترسانی، یقینا کسب و ارتقا رضایتمندی مخاطبان سازمان است. بر همین اساس سنجش میزان رضایت مراجعان و مخاطبان صرفا از طریق نظارت مستمری و ارزیابیهای دقیق و بازرسیهای دورهای مشخص خواهد شد.
وی در ادامه گفت:شعبه یک تامیناجتماعی مرکز استان خراسان شمالی بیش از نیمی از کل جمعیت تحت پوشش سطح استان را پوشش میدهد و لذا از اهمیت ویژهای برخوردار است.
مدیرکل تامیناجتماعی استان طی این بازدید با تعدادی از مخاطبان و مراجعان دیدار و گفتگو و دستورات لازم بهمنظور پیگیری درخواستهای آنان را صادر کرد.
نظر شما