استقبال بیش از ۵۰ هزار خانوار گیلانی از طرح کالابرگ الکترونیک

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان، با بیان اینکه تاکنون ۵۱ هزار و ۷۲۰ خانوار گیلانی در طرح کالابرگ الکترونیک مشارکت داشته اند، گفت: مردم گیلان ۷۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان خرید کالابرگی انجام داده اند.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان، سیاوش آقاجانی با اشاره به روند اجرای فاز جدید طرح کالابرگ الکترونیک در استان گیلان، بیان کرد: در فاز جدید، امکان افزایش اعتبار یارانه خانوارهای تحت پوشش نهادهای حمایتی و دهک‌های اول تا پنجم وجود دارد.

وی با بیان اینکه در صورت خرید ۲۰۰ هزار تومانی با کالابرگ الکترونیک ۱۲۰ هزار تومان به اعتبار یارانه افزوده می شود، گفت: تاکنون ۵۱ هزار و ۷۲۰ خانوار گیلانی در طرح کالابرگ الکترونیک مشارکت داشته‌اند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان همچنین از انجام ۱۰۹ هزار و ۸۸۲ تراکنش در سطح فروشگاه های عضو شبکه ملی اعتبار خبر داد و افزود: مردم گیلان در جریان این تراکنش‌ها ۷۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان خرید کالابرگی انجام داده‌اند.

آقاجانی، با اشاره به اتصال ۴۱۶ شعبه فروشگاه های زنجیره‌ای به طرح کالابرگ الکترونیک، یادآور شد: یک‌هزار و ۶۵ صندوق فعال در فروشگاه‌های بزرگ و دو هزار و ۶۹۴ صندوق فعال در فروشگاه‌های خرد در طرح کالابرگ الکترونیک استان مشارکت دارند.

وی با بیان اینکه از ۱۱۳ دهستان گیلان، ۸۸ دهستان به طرح پیوسته‌اند، گفت: از فرمانداران و بخشداران انتظار داریم که نسبت به فراهم‌سازی زیرساخت‌های طرح کالابرگ الکترونیک اهتمام داشته باشند و تبلیغات محیطی را انجام دهند.

کد خبر: 63740

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 12 =