ایجاد گفتمان فرهنگ کار در بین مسئولان کشور

«محمد چکشیان»، معاون امور فرهنگی و اجتماعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اهمیت ارتقای فرهنگ کار در تعالی سرمایه انسانی، ارتقای بهره‌وری، رشد تولید و پیشرفت کشور گفت: نقش فرهنگ کار در شتاب دهی به پیشرفت کشور منحصربه ‌فرد است.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از مرکز روابط‌عمومی و امور بین‌الملل وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی، نشست معاون امور فرهنگی و اجتماعی و مدیران کل معاونت با مدیران کل ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی سراسر کشور برگزار شد.

در این نشست، چکشیان با اشاره به فرآیند طی شده در تدوین سند راهبردی سه ساله معاونت فرهنگی و اجتماعی بیان کرد: سند راهبردی معاونت حاصل عقلانیت جمعی برخواسته از نظرات کارشناسان حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی در سطح ستاد و صف و همچنین تشکل‌های کارگری و کارفرمایی است.

معاون امور فرهنگی و اجتماعی وزارت کار با اشاره به حماسه راهپیمایی اربعین و تفاوت محسوس اقدامات صورت گرفته در این باره نسبت به سنوات قبل، از حمایت‌های ویژه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این موضوع و تلاش‌های صورت گرفته در استان‌ها به ویژه استان‌های مرزی و سازمان‌های تابعه قدردانی کرد.

چکشیان با اشاره به وظایف متعدد و متنوع معاونت فرهنگی و اجتماعی از همراهی استان‌ها در اجرای به موقع و مطلوب برنامه‌های مرتبط نیز تقدیر کرد.

او با تاکید بر اهمیت نقش فرهنگ کار، گفت: موَضوع فرهنگ کار جزء مسائل منحصر به فردی است که در تعالی نیروی انسانی، ارتقای بهره ‌وری، رشد تولید و پیشرفت اقتصادی کشور و در نتیجه ارتقای سرمایه اجتماعی کشور اثرگذاراست.

کد خبر: 63830

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 6 =