استخر سرپوشیده کارگران ایلام تا پایان امسال بهره‌برداری می‌شود

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام از افتتاح و بهره‌برداری استخر سرپوشیده کارگران تا پایان امسال خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام، نورالدین الیاسی در این باره گفت: با پیگیری‌های انجام شده عملیات اجرائی و تکمیل ساخت استخر سرپوشیده کارگران مجموعه فرهنگی ورزشی کارگران ایلام پس از ۱۰ سال وقفه و تعطیلی از اسفند ماه سال ۱۴۰۱ در این دولت آغاز شده است.

وی افزود: عملیات اجرایی این طرح، با اختصاص ۱۰۰ میلیارد ریال از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از محل اعتبارات تملک دارائی‌های سرمایه‌ای، طرح‌های عمرانی و نیز ماده ۵۶ قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت شروع شده و هم اکنون ادامه دارد.

الیاسی با بیان اینکه طرح استخر سرپوشیده مجموعه فرهنگی ورزشی کارگران ایلام در زمینی به مساحت ۲۰۵۰ متر در ۲ طبقه در حال تکمیل شدن است.بیان کرد: این طرح که از مطالبات به حق مردم و جامعه کار و تولید استان است، در صورت تزریق اعتبارات به موقع، تا پایان سال جاری افتتاح و به بهره برداری می رسد.

وی در پایان با بیان اینکه بخش عمده ای از مواد ساختمانی و تاسیسات این پروژه خریداری شده افزود: در حال حاضر این طرح بیش از ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

کد خبر: 63874

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 9 =