بازدید مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان از مجتمع اداری و بازرگانی شهدای شلمچه

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی خوزستان در سفر به خرمشهر از مجتمع اداری و بازرگانی شهدای شلمچه بازدید کرد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان، صبح روز جمعه ۳۱ شهریور ۱۴۰۲، اصغر رشنودی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان و رئیس شورای هماهنگی مدیران کل دستگاه‌های حوزه وزارت متبوع در استان در ادامه برنامه‌های خود در سفر به خرمشهر با همراهی سمیر ذاکر حسینی، رئیس اتاق تعاون استان از مراحل ساخت ۹۰ غرفه ویژه عرضه محصولات بخش تعاون در مجتمع اداری و بازرگانی شهدای شلمچه بازدید کرد. رشنودی، در این بازدید زیرساخت‌های بازارچه مرزی فروش محصولات تعاونی را مورد بررسی قرارداد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان در حاشیه این بازدید گفت: امروز از مراحل ابتدایی آماده سازی ۹۰ غرفه ویژه بازرگانان و تجار بخش تعاون در مرز شلمچه بازدید کردیم.

وی افزود: این غرفه‌ها در راستای تجمیع ارائه محصولات و خدمات، بازاریابی و همچنین تسهیل فرایند دیدارها و عقد قراردادهای متقابل تولیدکنندگان دو طرف ایرانی و عراقی قرار است به زودی آماده و در اختیار تولیدکنندگان بخش تعاون از سرتاسر ایران اسلامی قرار گیرد.

رشنودی ضمن‌قدردانی از اقدامات ارزنده اتاق تعاون استان گفت: در این زمینه اتاق تعاون استان مشغول پایش و رصد تعاونی‌های قوی در حوزه صادرات است و در این زمینه بانک اطلاعاتی تعاونی‌های کشور در اتاق تعاون استان در حال تهیه است.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی خوزستان بیان کرد: این‌مجموعه بیش از ۴ سال است که ساخته شده است اما متاسفانه بلا استفاده مانده بود که با پیگیری‌های صورت گرفته توسط اتاق تعاون استان و نیز حمایت‌های اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان، برای تسهیل فرایند تولید و فروش در اختیار تجار بخش تعاون قرار گرفت که با استقرار دفاتر فروش تعاونی‌های عمده سراسر کشور در این مجموعه بتوان از این ظرفیت مغفول مانده استفاده برد.

کد خبر: 64021

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 11 =