اختتامیه نمایشگاه نقاشی «صلح جهانی شایسته همه کودکان» برگزار می‌شود

آموزگار و پایه‌گذار آموزش نقاشی برمبنای مفاهیم پیمان‌نامه حقوق کودک با اشاره به برگزاری بیست‌وچهارمین دوره نمایشگاه به مناسبت روز جهانی صلح گفت: انجمن حمایت از حقوق کودکان با همکاری فرهنگستان هنر و فرهنگسرای خانواده همزمان با روز جهانی صلح (۳۰شهریورماه) نمایشگاهی از آثار نقاشی هنرآموزان خانه‌های کودک را دایر کرده و عصر امروز (چهارم مهرماه) با برگزاری مراسم اختتامیه، به کار خود پایان می‌دهد.  

لیلا کعبی در گفت وگو با آتیه‌آنلاین افزود: بیش از۵۰ اثر با تکنیک گواش هنرآموزان خانه‌های کودک ناصرخسرو، شوش و فرهنگسرای خانواده با ابعاد ۷۰ *۵۰ در مدت ۵ روز در محل تالار استاد فرشچیان فرهنگستان هنر تهران نمایش داده شدند.
کعبی با بیان اینکه ماده ۱۳ پیمان‌نامه حقوق کودکان موضوع محوری نقاشی‌هاست، تأکیدکرد: هنرآموزان تلاش کردند که با بیان هنرمندانه و خلاقانه خود این ماده را روایت تصویری کنند. انتخاب و پردازش سوژه و کاوش در خصوص موفقیت و خدمات افراد تاثیرگذار بر جوامع جهانی یکی از عمده‌ترین بخش‌های نمایشگاه نقاشی امسال را تشکیل داده است.
بنیانگذار آموزش نقاشی خانه‌های کودک انجمن حمایت از حقوق کودکان گفت: نمایشگاه امسال از بخش‌های آثار هنرآموزان حوزه عکاسی و فیلمبرداری، روایت تصویری شخصیت‌های تاثیرگذار، نسخه شنیداری صلح کودکان همراه با هنر انتزاعی، آثار اهدایی هنرآموزان صلح به انجمن، گفت وگوی آزاد با کودکان با محوریت صلح و معرفی انجمن و ظرفیت‌های موجود تشکیل شده است.
کعبی در پایایان از علاقه‌مندان برای بازدید از آثار این نمایشگاه و شرکت در آیین‌پایانی آن به نشانی خیابان طالقانی، نرسیده به میدان فلسطین، ابتدای خیابان برادران مظفری، فرهنگستان هنر، سالن استاد فرشچیان دعوت به عمل آورد.
کد خبر: 64079

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 9 =