بازرسی از پروژه مسکونی ۳۱۲ واحدی صبا یک در خراسان رضوی

در نخستین روز از برنامه های روز آتش‌نشانی و ایمنی پروژه مسکونی ۳۱۲ واحدی صبا یک در خراسان رضوی مورد بازرسی قرار گرفت.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی، در این بازرسی که به مناسبت روز آتش‌نشانی و ایمنی انجام شد کمالیان، بازرس کار این اداره کل ضمن ابلاغ نواقص ایمنی به کارفرما جلسه‌ای را با حضور اعضاء کمیته حفاظت فنی و بهداشت کار، نمایندگان کانون مهندسان ایمنی و ... برگزار و مواردی را جهت رعایت بیشتر مورد تاکید قرار داد.

در جلسه کمیته حفاظت فنی و بهداشت کار کمالیان بر الزام عقد قرارداد با پیمانکاران دارای صلاحیت ایمنی در امور پیمانکاری، آموزش کارگران و رعایت نکات ایمنی در مراحل اجرای پروژه تاکید و بیان کرد: نیروی انسانی یکی از مهم‌ترین سرمایه‌های هر سازمانی است و توجیه کارگران نسبت به رعایت مقررات و موازین بهداشتی و حفاظتی در محیط کار می‌تواند این سرمایه‌های ارزشمند را حفظ کند.

در ادامه مسئول ایمنی پروژه گزارشی از عملکرد خود در کارگاه را ارائه و سپس به همراه کلیه اعضا بازدیدی از پروژه مذکور به‌عمل آمد و نواقص ایمنی به کارفرما ابلاغ شد.

این جلسه درباره اجرا ،بررسی و رفع نواقص مربوط به ایمنی این پروژه برگزار و حاضران در جلسه به بحث و تبادل نظر در موارد مطرح شده پرداختند.

کد خبر: 64091

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 1 =