اختصاص ۴۰ میلیارد ریال برای توسعه کسب‌ و کارهای خانگی در تفتان

سرپرست اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان از اختصاص ۴۰ میلیارد ریال اعتبار به شهرستان تفتان برای پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از ایرنا، خلیل احمد سلامی گفت: برای امسال، ۴۰ میلیارد ریال به شهرستان تفتان اختصاص داده شد تا از این محل برای توسعه و تقویت مشاغل خرد و خانگی با اولویت طرح‌های پشتیبان استفاده شود.

وی افزود: شهرستان تفتان به دلیل آب‌ و هوای مناسب و وجود جاذبه‌های طبیعی و معادن بکر، جزو مناطق پرکشش اشتغال به شمار می‌رود که با سرمایه‌گذاری و حمایت مطلوب، می‌تواند به رونق اقتصاد و جهش اشتغالزایی منطقه کمک کند.

سرپرست اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان در ادامه خدمات و وظایف وزارت متبوع را متنوع با جامعه هدف بسیار زیاد عنوان کرد و گفت: برای ارائه بهتر و آسان‌تر این خدمات، نیاز هست تا نمایندگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی در تفتان مستقر شود که به همین منظور پیگیری‌هایی با وزارتخانه برای اخذ مجوز انجام شده است.

وی همکاری دستگاه‌های اجرایی تفتان در ثبت آمار و مشخصات اشتغال ایجادی در سامانه رصد را مورد تأکید قرار داد و بیان کرد: تاکنون به استناد آمار سامانه رصد، حدود ۳۰ درصد تعهد اشتغال تفتان در سالجاری محقق شده که باید با اقدام جدی و هماهنگی دستگاه‌های اجرایی، این مهم پیش از پایان سال به طور کامل تحقق یابد.

کد خبر: 64187

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 9 =