تجلیل از ایثارگران مدیریت درمان تامین‌اجتماعی چهارمحال و بختیاری

همایش ایثارگران مدیریت درمان تامین‌اجتماعی استان چهارمحال و بختیاری با حضور مدیر درمان و جمعی از همکاران ایثارگر و خانواده ایثارگران برگزار شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین‌اجتماعی چهارمحال و بختیاری، مصطفی فلاحی، مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان در این همایش با اشاره به جانفشانی‌ها و از خودگذشتگی‌های جوانان در راه دفاع از میهن و آرمان‌های بلند دینی-مذهبی گفت: روزهای جنگ و دفاع مقدس همگی یادآور رشادت‌هایی است که در تاریخ بی‌نظیر است و تکرار نخواهد شد.

مدیر درمان استان در ادامه با اشاره به احترام ویژه‌ای که برخی از کشورها به کشته‌شدگان خود در جنگ جهانی می‌گذارند افزود: با کمی تأمل و توجه می‌توان دریافت که شهدا و ایثارگران کشور ما شایسته احترامی بیش از این هستند و احترام به شهدا و ایثارگران باید در جامعه نهادینه شوند چرا که همه مردم ما مدیون فداکاری و جانفشانی این عزیزان هستند.

فلاحی با اشاره به حضور پررنگ ایثارگران در مدیریت درمان استان یادآور شد: بیش از ۱۰ درصد کارکنان ما که در ستاد و مراکز درمانی درحال خدمت به جامعه بیمه‌شدگان هستند از ایثاگران و فرزندان آنها هستند.

درپایان این مراسم با اهداء لوح سپاس از همکاران ایثارگر شرکت‌کننده تجلیل شد.

کد خبر: 64240

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 9 =