برگزاری میز خدمت مدیریت درمان استان مرکزی ویژه همکاران شاهد و ایثارگر

میز خدمت به‌منظور پاسخگویی و بررسی درخواست‌ها، مطالبات و مشکلات همکاران شاهد، جانبازان و ایثارگران شاغل در مدیریت درمان استان مرکزی برگزار شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین‌اجتماعی استان مرکزی، مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان که به صورت حضوری و تلفنی پاسخگوی درخواست‌های همکاران بود گفت: خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران از وظایف مسئولان و تک‌تک افراد جامعه است. ما خدمتگزار خانواده‌های شهدا و ایثارگران هستیم و خواهیم بود و به این خدمتگزاری افتخار می‌کنیم، این میز خدمت نیز در راستای تسریع در پیگیری مسائل و مشکلات و ارائه خدمات مطلوب‌تر به خانواده شهدا و ایثارگران برپا شده است.

روح اله سهرابی افزود: ایثارگران و خانواده‌های شهداء بر گردن همه ما حق بزرگی دارند و ما هرگز نتوانسته‌ایم حق آنها را ادا کنیم، مدیریت درمان افتخار دارد که بیش از ۱۸۰ نفر از یادگاران شهدا، جانبازان و ایثارگران در بدنه این مجموعه حضور دارند. امیدواریم بتوانیم نسبت به این عزیزان تا حد توان و اختیارات، تکالیف خود را انجام دهیم و مشکلات را حل کنیم.

وی بیان کرد: شهدای والا مقام، جانبازان، ایثارگران و خانواده‌های آنها نمونه‌های واقعی ایثار و فداکاری و ذخایر ارزشمند نظام هستند و باید به عنوان الگوهایی شایسته و ارزشمند به جامعه و به ویژه نسل جوان معرفی شوند و اجازه ندهیم واقعیت دفاع مقدس را دشمنان آن‌گونه که خود می‌خواهند روایت کنند.

کد خبر: 64244

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 3 =