آیین شکرانه اشتغال در کرج برگزار می شود

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز از برگزاری آیین شکرانه اشتغال در استان البرز خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز، عبدالله دارایی، از برگزاری آیین شکرانه اشتغال در کرج با مشارکت دستگاه‌های اجرایی متعهد اشتغال در استان البرز خبر داد و گفت: در دو سال دولت مردمی آیت الله رییسی و تلاش‌های دستگاه‌های اجرایی و همراهی کارفرمایان، شاهد رشد اشتغال در استان هستیم. در سال نخست دولت ثبت ۵۸ هزار نفری اشتغال در سامانه ملی رصد از مصادیق این ادعاست، در حالیکه در سال قبل تر یعنی سال ۱۴۰۰ میزان اشتغال ثبت شده در سامانه ۳۱ هزار نفر بوده است.

وی افزود: در شش ماه سال جاری نیز ۲۸ هزار شغل در سامانه ملی رصد اشتغال ثبت شده است و پیش‌بینی می شود تا پایان سال با همراهی دستگاه‌های اجرایی و همت و تلاش کارآفرینان و صنعتگران و تولیدکنندگان، میزان تعهد اشتغال استان البرز به دولت به‌صورت کامل محقق شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز در ادامه گفت: البته معتقدم در بخش اطلاع‌رسانی خدمات دولت، آنگونه که شایسته است عمل نشده است، این آیین فقط به منظور تبیین مصادیق اقدامات و موفقیت‌های انجام شده در بخش اشتغال برگزار می‌شود و اختصاص به یک یا دو دستگاه خاص ندارد.

این آیین با مشارکت دستگاه‌های اجرایی متعهد اشتغال استان و همچنین برخی بانک‌های عامل با پیگیری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز در آبان ماه برگزار خواهد شد.

کد خبر: 64294

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 4 =