به گزارش آتیهآنلاین به نقل از اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی، محمد امین بابایی صبح روز یکشنبه در قرارگاه سامد استان حاضر و به تماسهای مردمی به صورت برخط پاسخ داد.
وی در حاشیه گفت: سامانه سامد، سیستم ارتباطی موثری میان مردم و مسئولان است که از طریق این سامانه، مردم میتوانند به راحتی و بدون مراجعه حضوری پاسخگوی سوالات، مشکلات و خواستههای خود از مسئولان باشند.
در این برنامه مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، با دریافت تماسهای مردمی در حوزه کاری این اداره کل از جمله روابط کار، سخت و زیان آور، اشتغال، تعاون، یارانهها و ... و ارائه مشاورههای لازم، دستورات مقتضی را برای رسیدگی به آنها صادر کرد.
سامانه ارتباطات مردمی استان خراسان رضوی با شماره تماس ۱۱۱ پاسخگوی مطالبات و شکایات مردمی در رابطه با دستگاههای اجرایی در هر کجای کشور است و تکریم ارباب رجوع را به عنوان یک هدف اصلی دنبال میکند و مدیران دستگاههای اجرایی به صورت دورهای با حضور در این مرکز به صورت تلفنی درخواستهای مردمی را پاسخ میدهند.
نظر شما