تجلیل از بازنشستگان و مستمری‌بگیران ایثارگر حوزه کارگری تامین‌اجتماعی استان کردستان

طی مراسمی به مناسبت هفته دفاع مقدس از بازنشستگان و مستمری‌بگیران ایثارگر کارگری تامین اجتماعی استان کردستان تجلیل به عمل آمد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین‌اجتماعی استان کردستان، به‌ منظور ارج نهادن به مقام شامخ ایثار و شهادت در مراسمی به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و با حضور مدیرکل تامین‌اجتماعی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیرکل فنی و حرفه ای استان، رئیس شوراهای هماهنگی اسلامی کار و جمعی از نمایندگان شرکای اجتماعی و بیمه‌شدگان استان از ۵ نفر از بازنشستگان و مستمری‌بگیران ایثارگر شاخص کارگری تامین‌اجتماعی استان کردستان با اهدا لوح و جوایزی تجلیل به عمل آمد.

در این مراسم مدیرکل تامین‌اجتماعی استان کردستان ضمن تبریک هفته دفاع مقدس، رشد و بالندگی انقلاب شکوهمند اسلامی مردم ایران و دستاوردهای ارزشمند آن را مرهون مجاهدت ایثارگری و جانفشانی ایثارگرانی دانست که در طول سال‌های دفاع مقدس با حضور در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل پاسدار فضیلت‌ها و کرامات انسانی بوده و برای حفظ استقلال و تمامیت ارضی این آب و خاک، از تمام وجود خویش مایه گذاشتند.

صلاح قریشی افزود: یاد همه دلاور مردان و شیرزنانی که با حضور در صحنه‌های نبرد دفاع غیورانه، به زنده نگه داشتن شعایر الهی و صیانت از میهن اسلامی همت گماشتند را گرامی می داریم.

وی گفت: برای انتخاب ایثارگران شاخص حوزه کارگری سازمان تامین‌اجتماعی، چندین شاخصه در نظر گرفته شده و قدردانی از این عزیزان را یکی از وظایف اصلی و مهم خود می دانیم.

کد خبر: 64321

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =