اصفهان، آذربایجان شرقی و غربی رتبه برتر در جذب بیمه‌شدگان صندوق بیمه ‏کشاورزان

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان ، روستائیان و عشایر کشور گفت: استان‌های اصفهان، آذربایجان شرقی و غربی به لحاظ جذب بیمه‌شدگان بیمه‌اجتماعی رتبه برتر را در کشور دارند.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از ایرنا، بیت‌اله برقراری با بیان اینکه طبق بررسی‌ها حدود ۳۰ میلیون نفر از جمعیت کشور فاقد پوشش بیمه‌ای هستند گفت: از این آمار ۱۰ میلیون نفر جمعیت بین ۱۸ تا ۵۰ سال را تشکیل می‌دهند که ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار نفر آنان در مناطق شهری، روستایی و عشایر زیر پوشش صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر قرار گرفته‌اند و ۶۰۰ هزار نفر آنان با اهتمام دولت سیزدهم از حمایت این بیمه برخوردار شدند.

وی با اشاره به اینکه تلاش می‌شود تا تمام افراد فاقد بیمه کشور زیر پوشش بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر کشور قرار گیرند افزود: طرح بیمه تکمیلی افراد تحت پوشش این بیمه به صورت الگو در سه استان آذربایجان شرقی، اصفهان و همدان به اجرا درآمده که به زودی در سایر استان‌ها اجرا خواهد شد.

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر کشور یادآور شد: افراد تحت پوشش این بیمه از مستمری برخوردار خواهند شد ضمن آنکه خدمات از کارافتادگی یا پرداخت بیمه بازماندگان در این بیمه لحاظ شده است.

برقراری ادامه داد: افراد تحت پوشش این بیمه به لحاظ درمانی تحت پوشش بیمه سلامت قرار می گیرند ضمن آنکه امکان نقل و انتقال بیمه‌ای به سایر بیمه‌ها فراهم شده است.

وی بیان کرد: در زمان حاضر استان‌های اصفهان ، آذربایجان شرقی و غربی به لحاظ جذب بیمه‌شدگان بیمه‌اجتماعی رتبه برتر را در کشور دارند.

کد خبر: 64353

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 13 =